תמונת אילוסטרציה: pixabay

פעילות העירייה להקצאת מחשבים עבור תלמידים שאין ברשותם

ראש העיר רמי גרינברג "עם פרוץ המשבר הנחתי את הגורמים הרלוונטיים בעירייה להיערך למתן מענה עבור תלמידים הזקוקים למחשב לצורך הלמידה המקוונת. לשמחתי עד כה, רק בתקופת המשבר, גייסנו מאות מחשבים אשר חלקם הושאלו עד חזרת מסגרות החינוך לפעילות."

בהמשך להיערכות משרד החינוך לתכנית הלמידה מרחוק בתקופת המשבר, ראש העיר רמי גרינברג הורה לגורמי הרשות לפנות לציבור ולחברות מסחריות גדולות כדי לגייס תרומות של מחשבים לטובת התלמידים המוגדרים מעוטי יכולת ואין ברשותם. בתוך כך, חברות פיינל ואינטל תרמו כל אחת 30 מחשבים אשר יגיעו לתלמידים הזקוקים לכך בקרוב וישמשו אותם באופן קבוע. כמו כן נוצר קשר עם תורמים נוספים להגדלת היקף התרומות.

לצד זאת, עם פרוץ המשבר, עיריית פתח תקוה בשיתוף יועצות ומנהלות בתי הספר בעיר, השאילו מאות מחשבים מתוך חדרי המחשוב בבתי הספר לילדים אשר אין ברשותם. חוסר הפעילות במסגרות החינוך בימים אלו מאפשרת לרשות להקצות מאות מחשבים אשר יוחזרו לבתי הספר עם החזרה לשיגרה.

במקביל להיערכות הרשות בנושא זה, משרד ראש הממשלה מקיים בשנים האחרונות את פרוייקט “מחשב לכל ילד” אשר במסגרתו חולקו עד כה אלפי מחשבים לתלמידים מעוטי יכולת בעיר.

ראש העיר רמי גרינברג “עם פרוץ המשבר הנחתי את הגורמים הרלוונטיים בעירייה להיערך למתן מענה עבור תלמידים הזקוקים למחשב לצורך הלמידה המקוונת. לשמחתי עד כה, רק בתקופת המשבר, גייסנו מאות מחשבים אשר חלקם הושאלו עד חזרת מסגרות החינוך לפעילות. אני מודה למערך החינוך בעירייה, לחברות ולתושבי העיר הנדבנים אשר נרתמו לסייע לנו במאמץ. עיריית פתח תקוה תמשיך במגמה זו מתוך מטרה לעבור את המשבר אליו נקלענו בצורה הטובה ביותר.”

ראש מנהל החינוך רון כץ “עם פרוץ המשבר הנחתי את מנהלי אגפי הגיל ליצור קשר עם מסגרות החינוך ולמפות את הצרכים השונים באופן מיידי. עם קבלת פרטי המשפחות פעלנו על מנת להכשיר מחשבים מתאימים ואף ציוד נוסף על מנת לאפשר למידה אפקטיבית ולהקטין את הפערים אשר היו עלולים להיווצר. גורמי מנהל החינוך זמינים לכל פניה וערוכים לספק מענה לכל תרחיש הן ברמה הפדגוגית והן ברמת הציוד.”

לכל המעוניין לתרום מחשבים – נא לפנות לאגף רווחה חינוכית בטל’: 03-9052347

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x