צילום: עיריית פ"ת

פעילות “מועדון רוכבי התקווה” בפארק אוחיון מתחדשת

מועדון האופניים "רוכבי התקווה" בפארק יצחק אוחיון, הוקם לפני 6 שנים ע"י המחלקה לעבודה סוציאלית קהילתית בעיריית פתח תקוה, בעקבות פניה של תושבים עם מוגבלויות. בשנתיים האחרונות מפעילה עיריית פתח תקוה את המועדון באמצעות עמותת אתגרים.

בשבוע שעבר, לראשונה מאז השתוללות נגיף קורונה, חודשה פעילות המועדון “רוכבי התקווה  מועדון אופניים לאנשים עם מוגבלויות פ”ת” באירוע מצומצם שנערך בפארק יצחק אוחיון בהשתתפות ראש העיר רמי גרינברג, גורמי אגף הרווחה בעירייה, מנהלי עמותת “אתגרים” המפעילה את המועדון, רוכבים נרגשים ובני משפחה.

במהלך משבר הקורונה, נאלצה עיריית פתח תקוה לבטל את פעילות המועדון ורק החל מה -7/6 חוזרת הפעילות במלואה ומתנדבי המועדון ימשיכו ברכיבה עם האנשים עם מוגבלויות, תושבי העיר.

ראש העיר רמי גרינברג “לאחר משבר הקורונה שאילץ אותנו לצמצם פעילויות עירוניות רבות, היום אנחנו זוכים לחדש את פעילות מועדון האופניים “רוכבי התקווה” שמתקיים באמצעות עמותת אתגרים. פעילות זו מתקיימת מתוך רצון לשלב אוכלוסיות עם צרכים ייחודיים בפעילויות העירוניות השונות ובקהילה בכלל. נושא הנגישות ושילוב צרכים מיוחדים נמצא בסדר העדיפויות העירוני ואנחנו נמשיך לקדם תחום זה יחד עם העמותות והמתנדבים והעמותות שעושים עבודת קודש בנושא”.

עיריית פתח תקוה רכשה עשרות זוגות אופניים המתאימים לצרכיהם של אנשים עם מוגבלויות שונות. במועדון חברים כ- 50 ילדים, נוער ומבוגרים שמתמודדים עם  מגבלות פיזיות וקוגניטיביות. הפעילות במועדון מאפשרת לחברים לשמור על הכושר הגופני והבריאות שלהם, להשתלב בחברה ולהפיג את הבדידות. פעילות הרכיבה מתאפשרת בזכות מתנדבים מסורים עם לב חם וגדול, המלווים כל רוכב ורוכב בסבלנות ובתשומת לב רבה.

מזמינים מתנדבים! אם אתם אוהבים לרכב על אופניים ונמצאים בכושר (או רוצים לשפר את הכושר 😉) מוזמנים להגיע ולהתנדב  בפעילויות בימי ראשון ו/או רביעי בשעה 17:30 בפארק אוחיון.

לפרטים והרשמה: עופר- 054-7542669 , איתמר- 054-5832824

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x