פרידה ממנכ”ל העירייה הראשון: קידם בניית מוסדות לציבור החרדי והדתי בפ”ת

עיריית פתח תקווה ערכה בשבוע האחרון אירוע פרידה ממשה ספקטור, מי שהיה מנכ"ל העירייה הראשון ובין הפרוייקטים הרבים שקידם: בית הספר בית יעקב, נאות מרגלית ואהבת ציון

(צילום: זאב שטרן)

אירוע פרידה ממשה ספקטור, מי שהיה מנכ”ל העירייה הראשון ועבד בצמוד לשלושה ראשי ערים: גיורא לב (שהביא אותו לעירייה), איציק אוחיון ואיציק ברוורמן.

משה ספקטור שימש בין השנים 2004-1989 כמנכ”ל העירייה, ובשנים 2015-2004 שימש כיועץ חיצוני לעירייה לעניינים מוניציפאליים ופרויקטים מיוחדים.

במסגרת תפקידו כמנכ”ל עסק ספקטור במגוון רחב של נושאים: פעילות ציבורית, פיתוח קשרים, עבודה מול גורמים ממשלתיים, חברות וארגונים.

ריכוז פרויקטים ועבודות פיתוח בכל תחומי העשייה: בניית מוסדות ציבור ומוסדות חינוך, פיתוח תשתיות, ריכוז וטיפול בתקציבים שוטפים ומיוחדים בהיקף של מיליוני שקלים בשנה.

תחום נוסף שעסק בו רבות באהבה וברגישות הוא טיפול נוער בסיכון. הקמת מועדוני נוער, הקמת בית חם, קורס מיל”ה ועוד.

בתפקידו כיועץ טיפל בנושאים מוניציפאליים ופרויקטים מיוחדים. קידום, ניהול, תיאום וריכוז של תחום בינוי מוסדות חינוך ובהם מוסדות החינוך של הציבור החרדי והדתי בעיר: נאות מרגלית, בית ספר אהבת ציון, בית הספר בית יעקב עשרות גני ילדים מתנסי”ם.

בשנת 2013 קיבל ספקטור את אות יקיר העיר. בטקס הפרידה נשא דברים ראש העיר איציק ברוורמן אשר דיבר בשבחו של משה ספקטור וציין את תרומתו הרבה מאד לעיר. “הטבעת את חותמך בעיר! הקמת את לשכת מנכ”ל העירייה ובנית את אבני היסוד להתנהלות הלשכה שהיא כה מרכזית וחשובה בעירייה. משמעותית ומרגשת לא פחות, היא מעורבותך האישית בנושא טיפול בנוער בסיכון. תמיד ברגישות, בגובה העיניים ומכל הלב. אני רוצה להודות לך בשם חברי המועצה ותושבי העיר על תרומתך העצומה לעיר פתח תקוה”.

ראש העיר העניק למשה ספקטור את דגל העיר פתח תקוה כאות הערכה והוקרה. ספקטור הודה לכל מי שליווה אותו לאורך כל הדרך, ולסיום הודה לרעייתו חיה, ילדיו ונכדיו על שנעדר שעות ארוכות מהבית ואף נאלץ לא אחת, להחמיץ אירועים משפחתיים.

באירוע השתתפו גם חברי מועצה, מנהלי אגפים, נציגי מינהל החינוך, עובדי עירייה לדורותיהם, חברים ובני משפחה.

משה ספקטור - צילום זאב שטרן (2)

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x