מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

פרסום בגוגל כל מקום ובכל זמן

(צילום: pixabay)

פרסום בגוגל וברשתות החברתיות השונות, הפך בשנים האחרונות לשיטה המועדפת לקידום מוצר או שירות והגדלת המכירות שלו. מנגד, הולכת ויורדת הפופולאריות של שיטות פרסום אחרות, בעיקר באמצעות אמצעי התקשורת האלקטרוני והכתובה. עם אמצעי התקשורת האלקטרונית ניתן למנות את הרדיו והטלוויזיה, שהיו במשך עשורים שלמים אמצעי הפרסום היעילים ביותר. התקשורת הכתובה כוללת בעיקר את העיתונות המודפסת, ובשנים האחרונות גם את אתרי העיתונים הגדולים, דוגמת ידיעות אחרונות ומעריב. מהם היתרונות של הפרסום הממומן במנועי החיפוש, וגוגל בראשו, על פני דרכים אחרות לפרסום? כיצד מתבצע הפרסום כאמור וכיצד הוא מתומחר? בשורות הבאות נרחיב את היריעה בתחום הכל כך מעניין ודינמי, שהשפיע עמוקות על עולם הפרסום והשיווק בשנים האחרונות.

פרסום ממומן בגוגל – כל היתרונות

כל מי שגלש באינטרנט וביצע חיפוש באמצעות מנוע החיפוש של גוגל, מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם נתקל, קרוב לוודאי, בתופעה של אתרי אינטרנט המופיעים בראש טבלת התוצאות, תוך שהם מסומנים בסימון מיוחד המעיד עליהם שהם אתרים מקודמים. האתרים הללו נמצאים בראש דף התוצאות, המופיע בפני גולש המבצע חיפוש באינטרנט תוך שהוא משתמש במילות החיפוש המקודמות בהם. לדוגמה, חיפוש המונח משכנתאות יחזיר דף תוצאות שלם, המכיל הן תוצאות ממומנות והן תוצאות הקרויות בשפה המקצועית “אורגניות” – אתרים שהגיעו למקומות הראשונים בגלל האיכות שלהם. היתרון הגדול של פרסום בגוגל, ובעיקר פרסום ממומן, טמון בעובדה שתמורת מחיר קבוע ומוגדר מראש, ניתן להגיע לחשיפה מיטבית של אתר האינטרנט בכלל, או של חלק מהאתר העוסק במוצר או בשירות ספציפי. בדרך כלל, המפרסם משלם לגוגל על פי מספר ההקלקות והכניסות לאתר באמצעות הקישור הממומן. כיון שהטכנולוגיה המודרנית מאפשרת מדידה יעילה של כמות ההקלקות, חישוב התשלום מצד אחד, והתמורה לפרסום מצד שני, מתבצע בקלות וביעילות.

פרסום בגוגל והתמחור שלו

שיטת התמחור של הקליקים הינה ייחודית, ותקצר היריעה מלתאר או להסביר אותה בפרוטרוט. באופן כללי ניתן לומר שגוגל מתמחר את ההקלקות על פי צירוף של אמות מידה שונות – החל באיכות האתר וחוויית המשתמש וכלה באיכות המוצר או השירות המוצע באתר. על מנת להקל על המפרסמים, בנו אנשי המקצוע של גוגל אמצעים לבדיקה ומעקב אחרי התוצאות, מה שמאפשר לבצע שינויים ושיפורים בקמפיין הממומן במטרה לשפר את אחוזי ההמרה – קרי את כמות הלקוחות שירכשו בסוף הדרך מוצר או שירות, ביחס למספר הגולשים שהגיעו לאתר.

אם יש לך עניין בהקמת קמפיין פרסום בגוגל וברשתות חברתיות, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת, ואנשי המקצוע שלנו יסייעו לך בהקמת קמפיין פרסום שיותאם באופן ייחודי לעסק שלך וישפר מאד את התוצאות העסקיות. חשוב להדגיש כי רק קמפיין המוקם ומנוהל בצורה מקצועית, יניב את התוצאות הטובות ביותר.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x