מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

פתח תקוואיות לא צריכות ללכת עד למספרה – מעצבת השיער מגיעה עד אליהן!

תמונה: PIXABAY

את בטוח מכירה את הסיטואציה; התעוררת בבוקר, הסתכלת במראה והכל טוב ויפה, פרט לשיער שפשוט לא מסתדר. לא משנה מה את עושה הוא מסרב להישאר במקום, להסתדר כמו שאת רוצה. אבל אין לך – פשוט אין לך זמן להגיע למספרה. ובכן, את לא צריכה, כי מעכשיו מעצבת השיער תגיע אליך!

כן כן, אם את מתגוררת בפתח תקווה והסביבה כדאי שתישארי איתנו, כי את עומדת לחסוך לעצמך נסיעה למספרה, המתנה בתור והרבה כאב ראש. את כל הפינוקים והטיפולים האיכותיים שאת מקבלת במספרה, את עומדת לקבל אצלך בבית באותה רמה בדיוק, ללא כל פשרות!

5 יתרונות של החלקת שיער עד הבית

אם איכשהו מצאת את עצמך מפקפקת ביתרונות של החלקת שיער עד הבית, הרשי לנו לפרט בפנייך כמה יתרונות בולטים בתהליך:

  • רק את ומעצבת השיער – במקום לשבת בין עשרות לקוחות אחרות שמחכות לתורן, להתעכב לעתים בגלל לקוחה אחרת שאיחרה ולקבל את תשומת הלב מאנשי המקצוע רק כשמגיע זמנך, את עומדת לקבל שירות VIP! מדוע? כי אצלך בבית זו רק את ומעצבת השיער שתקדיש את כל משאביה עבורך, ורק עבורך.
  • תחסכי לעצמך זמן – הרי אין לך באמת זמן לרוץ למספרה, לעמוד בפקקים של אחר הצהריים ולהמתין לתורך. את צריכה לתקתק עניינים ואת זקוקה למעצבת שיער שתזרום איתך. עם החלקת שיער עד הבית את עומדת להשיג בדיוק את המטרה הזו, בקלי קלות וברמה הגבוהה ביותר.
  • רמה גבוהההחלקות שיער בפתח תקווה שמתבצעות בבית, אינן נופלות ברמתן מהחלקות במספרה עצמה. החומרים הם אותם חומרים, והיחס אישי הרבה יותר.
  • בסביבה שהכי נוחה לך – אין כמו הבית, נכון? כמובן שכן. את יכולה להישאר בבגדים שנוחים לך, לשבת על הכיסא שהכי נוח לך, להכין קפה במטבח שלך כמו שאת אוהבת ופשוט להתמסר לתהליך. יש משהו הרבה יותר מרגיע בשירותים שניתנים בסביבה הפרטית שלנו; עיסוי רפואי, יוגה, ואפילו החלקת שיער, מי היה מאמין?!
  • החלקה שמתאימה לך – יש לא מעט סוגים של החלקות, לכל אחת מאפיינים משלה. המטרה היא להתאים לך את ההחלקה המדויקת לסוג השיער שלך, ולצרכים והדרישות שלך. כך, לפני שתיגשו להחלקה עצמה, יש להתייעץ עם אשת המקצוע בכדי לעזור לה להבן מהי ההחלקה שהכי נכונה לך.

תרשי לעצמך להירגע – המקצוענית כבר תדאג להכל עבורך

בסופו של דבר, המשמעות של החלקות שיער בפתח תקווה בבית, היא שהלקוחות יכולות להרשות לעצמן להירגע ולנוח. במקום להתרוצץ בעומסי תנועה ולהגיע למספרה בשעה שלא באמת נוחה להן, יוכלו להזמין אליהן הביתה את מעצבת השיער שתגיע עם כל הציוד הנדרש, להשגת התוצאות הטובות ביותר מבלי שתצטרכנה לצאת מהבית! מה יותר טוב מזה?!

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x