פתח תקווה בוחרת: משבע בבוקר ועד עשר בלילה – צאו להצביע

תושבי פתח תקווה זהו היום שלכם לבחור מי יהיה ראש העיר הבא שלכם, איזו סיעה ונציגים יהיו חזקים במועצת העיר. כל מה שאתם צריכים לדעת בדרך אל הקלפי בפתח תקווה

(התמונה באדיבות אתר עיריית פ”ת)

הבחירות ברשויות המקומיות מתקיימות היום (ג’) הפעם מדובר ביום שבתון, כך שאין תירוצים וכל אחד מכם יכול ללכת ולממש את זכותו הדמוקרטית, הצבעת תמיכה או מחאה.

יש להצביע בשני פתקים, האחד לראשות העיר והשני למועצת העיר. המועמדים לראשות העיר פתח תקווה הם: איציק ברוורמן, רמי גרינברג, איתי שונשיין, גינאדי בורשבסקי, אורי דרשן הכהן.

שימו לב כדי לממש את זכותכם הדמוקרטית, חשוב להגיע עם תעודת זהות (הספח לא מספיק), רישיון נהיגה בתוקף, דרכון ישאלי בתוקף או תעודה צבאית בתוקף . שימו לב, כדי לדעת היכן אתם מצביעים – באתר משרד הפנים תוכלו לבדוק בקלות באמצעות תעודת הזהות שלכם באיזה קלפי אתם רשומים. לבדיקה לחצו כאן. לרשימת הקלפיות בפתח תקווה לחצו כאן

כמה בעלי זכות בחירה יש בפתח תקווה?

בפתח תקווה יש  193,970 בעלי זכות בחירה, אשר יוכלו לממש את זכותם הדמוקרטית ב 313 קלפיות הפזורים ברחבי העיר, בעיקר בבתי ספר ובמבנים של העירייה. בבחירות הקודמות לפני כחמש שנים היו 176,439 בעלי זכות בחירה מתוכם הצביעו רק 79,512 מצביעים, 45 אחוז בלבד מהתושבים.

בכדי להיבחר לראשות יש צורך ב 40% מקולות המצביעים. במידה ואחד המועמדים לא הגיע ל 40% יערך סיבוב שני על ראשות העיר, כפי שהיה במערכת הבחירות הקודמת.

האם יהיה סיבוב שני הפעם? מי תהיה הרשימה המובילה במועצת העיר? את כל זאת נדע בעוד כ 24 שעות.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x