פתח תקווה עולה כיתה: אייפד לכל מורה בחינוך המיוחד

אתמול (א') התקיים טקס בהשתתפות ראש העיר רמי גרינברג ומנכ"ל קרן אתנה אורי בן ארי, בו חולקו 300 אייפדים למורים בחינוך המיוחד בפתח תקווה

ההחלטה לקחת חלק במיזם הארצי בו כל המורים, המורות, הגננות והמטפלות בחינוך מיוחד יקבלו אייפד ו-120 שעות הדרכה מקצועיות, התקבלה במהירות שיא אצל ראש העיר גרינברג ולאחר כשבועיים מרגע שנחשף לפרויקט, התקיים הטקס והאייפדים חולקו.

למעשה, גרינברג נועד עם נציגי המיזם וקרן אתנה לפני 10 ימים ובזמן שיא, החליט על הכנסת המיזם לעיר לצד הפקת הטקס וחלוקת האייפדים למורים.

אתמול (א’) התקיים הטקס בו השתתפו ראש העיר רמי גרינברג, מנכ”ל קרן אתנה אורי בן ארי והמורים, הגננות והמטפלות של החינוך המיוחד בפ”ת ובו הם קיבלו את האייפד לצד מתנה נוספת מבנק מסד ששותף למיזם.

גרינברג אמר בטקס כי “ברגע שבאו אלי והבנתי את החשיבות של הנושא, הרמנו מיד את הכפפה והבאנו את הבשורה. הנה אתם כאן (המורים ש.ש) מקבלים את האייפדים מתוך כוונה ומטרה כדי שזה באמת ישמש אתכם לטובת יותר יעילות, יכולת פדגוגית, ולהעביר מסרים לתלמידים היקרים. החינוך המיוחד בעיר פתח תקוה הוא בין הגדולים בארץ ובין המפותחים בארץ ויש לנו עניין ורצון שלמורים שלנו יהיה את כל הכלים הכי טובים לבוא ולעשות את הדברים בצורה הכי טובה לרווחת הילדים, לשגשוג שלהם ולצמיחה שלהם ואני בטוח שלכם המורים יש את היכולות האלה”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x