מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

צימרים ברמות – למה לבחור בצימר בתי נורית?

עייפים מעבודה קשה? רוצים לנוח? אם כך, אתם צודקים, כי כמה עוד תוכלו לעבוד בקצב המסחרר שבו אתם עובדים? כל אחד מאיתנו צריך קצת שקט נפשי ואין ספק שחופשה טובה יכולה לעשות את העבודה. מה שכן, אם גם אתם מיד חושבים על האפשרות של נסיעה לחו”ל כדאי שתעצרו רגע, כי למה לכם להתעייף בדרך וגם להוציא סכומים מופקעים של כסף? במקום זה כדאי לחשוב על חופשה בישראל, ואם ישראל, אז אין כמו צימרים ברמות. רמות הינו מושב מקסים באזור מערב רמת הגולן, מה שגם מבטיח לכם נוף מקסים ואווירה נפלאה, אז למה לחשוב פעמיים?

הצימר שלא תרצו לצאת ממנו

מחפשים צימר פנק באמת באזור של מושב רמות? אם כך, אין ספק שההמלצה הכי טובה שנוכל לתת לכם היא צימר בתי נורית. מדובר על לא פחות משמונה יחידות אירוח שביניהן תוכלו לבחור, כאשר חלק מהן גדולות וחלק הן יחידות אירוח קטנות יותר. מה שמשותף לכל יחידות האירוח כאן, זה היופי, הניקיון וההקפדה על כל הפרטים. יש לכם כאן כל מה שאתם צריכים בנופש, בין אם זה:

  • ג’קוזי מפנק
  • אינטרנט אלחוטי
  • חניה פרטית
  • שמיכות, מגבות ועוד

גולת הכותבת היא כמובן החצר החיצונית שכן במתחם כאן מחכה לאורחים בריכה פרטית גדולה, יפה ומטופחת מאוד. בנוסף לכל אלה, יש בחצר מדשאות נוחות, עמדת מנגל וכל מה שצריך כדי שכל רגע ורגע בנופש יהיה בלתי נשכח.

מה נמצא באזור?

עדיין חסרות לכם סיבות לבחור באופציה של צימרים ברמות ובמקום כמו צימר בתי נורית? אם כך, כדאי שתדעו שגם האזור עצמו מלהיב ומציע מגוון אדיר של אפשרויות בילוי. אתם יכולים ליהנות כאן מפעילויות כמו מסלולי טיולי, רכיבה על סוסים, קיאקים ואינספור פעילויות שמיועדות לילדים. יש גם איפה לעשות קניות במידה ותרצו לבשל או לעשות ברביקיו בחוץ כך שגם מהבחינה הקולינרית אין שום מקום לדאגה.

למי חופשה כזאת באמת יכולה להתאים?

הדילמה האמיתית של רוב האנשים היא האם לנסוע לחופשה כזאת כזוג רומנטי שמחפש קצת שקט ושלווה או שאולי כדאי יהיה להזמין גם את הילדים. האמת היא שבמקרה של צימרים ברמות, ובמיוחד אם מדובר על צימר בתי נורית, אתם יכולים להיות בטוחים שבכל הרכב שתגיעו תרגישו בנוח. לא רק זוגות שוכרים כאן את יחידות האירוח אלא גם משפחות ואפילו קבוצות של חברים. בנוסף לכך, גם אם אתם אנשים דתיים שלא תמיד מרגישים בנוח בכל צימר קיים, דעו שכאן מחכה לכם חוויה טובה. יש בית כנסת באזור ואת כל האבזור שצריכה משפחה שומרת מסורת כך שאין סיבה לדאגה. הזמינו מקום עוד היום ותראו שתחזרו עם טעם של עוד.

קונים באלי אקספרס, איביי, אמזון וחוסכים מאות שקלים בחודש:
משחקי ילדיםבגדי ילדיםבגדי נשיםבגדי גברים, סלולרגאדג’טים




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x