מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

צימרים עם בריכה המומלצים

אתר מומלץ למציאת צימרים עם בריכה. כתבה מקיפה על יתרונות הבריכה בצימר וקישור לאתר מומלץ.

צימרים עם בריכה

הישראלים אוהבים לצאת לנופש, בחגים, בימי הולדת ובאירועים מיוחדים. אבל הם גם אוהבים לצאת לנופש ספונטני ככה סתם. הבעיה עם יוקר המחייה שהיא לא מאפשרת לכל אחד לצאת לנופש, לא מתוכנן ולא ספונטני. אז מה עושים? יוצאים לצימרים, האפשרות האיכותית והזולה ביותר, בלי להתרחק, בלי לקרוע את הכיס, בלי להרגיש רגשות אשם.

מחפשים צימרים עם בריכה? לחצו כאן

מהי החופשה הישראלית הטובה ביותר? רמז, זה קשור לבריכה

ברור שזה קשור בבריכה. האם יש משהו ישראלי יותר מאשר לשבת בבגד ים מול הבריכה, ולעשות על האש? לכן, אם יש צימרים עם בריכה, האטרקטיביות שלהם עולה פלאים. החופשה הישראלית המושלמת, לא משנה אם היא בצפון, בתאילנד או באוסטרליה, היא לשכב על הגב, לאכול ולנוח. אפשר להבין, לחיות בישראל זה לא קל. מלחמות, מילואים, לחץ, מצב כלכלי לא קל. לכן, צימרים עם בריכה מאפשרים לכם את כל מה שצריך כדי להירגע: אווירה טובה, שקט, נוף יפה, מחיר לא יקר, שזה מאד חשוב – וכמובן בריכה. צימרים עם בריכה הם ההמצאה הישראלית המושלמת לחופשה מושלמת.

תמונה: ביקתפוז וקלמנטינה, גליל המערבי , לימן

 

מהם צימרים עם בריכה – ומה היתרונות שלהם על כל מלון

צימרים הם בית קטן לפעמים מאולתר, בחצר של מישהו, או בחלקת אדמה עליה יש כמה צימרים בבעלות אותו אדם. זהו ענף פרטי שצבר תאוצה ב15 השנים האחרונות, אולם בדומה להרבה דברים אחרים בארץ, אין לו סטנדרט אחיד. יש לו חסרונות, אבל היתרונות רבים מאד, במיוחד בהשוואה למלונות. צימרים עם בריכה אולי מגיעים בגדלים שונים ובעיצובים אקלקטיים, אבל הם גם מעניקים אווירה בלתי מעונבת ושקטה, דבר שאי אפשר להגיד על בתי מלון. בנוסף, הם הרבה יותר גמישים ומאפשרים ספונטניות בתאריכים, דבר מאד חשוב לישראלים. המחיר, בממוצע רבע מבית מלון, למרות הבריכה. והכי חשוב: אתם לבד. מבשלים לבד, מארגנים לבד, נוסעים לטיולים לבד, ואין תור לבריכה או אנשים זרים בבגד ים זעיר מולכם.

צימרים עם בריכה – במרכז, בדרום או בצפון

מה שיקבע איפה אתם נוסעים לחופשה הוא האווירה שאתם מחפשים. אם אתם זוג, בוודאי תרצו אווירה רומנטית יותר, והמדבר או הצפון מתאימים מאד. בידוד, שקט, ים, שקיעה, מדבר. אם אתם כמה זוגות או אפילו משפחה קטנה, צימרים עם בריכה בתל אביב מתאימים מאד, כי יש הרבה אטרקציות. בנוסף, הצפון גם מתאים למשפחות בגלל הטבע, ולכן מה שיקבע הוא האם רוצים מדבר, יער או אווירה אורבנית.

כמה עולה צימר עם בריכה

בממוצע, המחירים של צימרים הם בין 500 ל-1000 שקל ללילה, תלוי באביזרים הנלווים לבריכה. יש גם צימרים עולים 1500 שקל, אבל הם נדירים יותר. כאמור, רבע מכל מלון. מה שקובע את המחיר של הצימר הוא המיקום: בדרום ובצפון זה עולה פחות מהמרכז. מה שעוד קובע את המחיר הוא הזמן – החלטה ברגע האחרונה תעלה לכם יותר, וגם אמצע השבוע עולה הרבה פחות מאשר סוף שבוע או חג. ישנם מבצעים רבים בנוגע לכמה לילות, כך שתמיד כדאי לבדוק!

מה האתר  צימר R יכול לעשות בעבורכם

האתר שלנו מציע לכם שירות מושלם: אתם לא צריכים להסתובב לחפש את הצימר המתאים, אלא פשוט למצוא אותו באתר שלנו, אחרי שבדקנו ואישרנו אותו. הכול שקוף לכם: המחיר, הבריכה, תמונות, מידע ופרטי קשר. החופשה המושלמת בלחיצת כפתור. בנוסף, כאמור, יש מבצעים וקופונים שמתעדכנים כל הזמן אז הישארו איתנו!

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x