צפו: הזמר עמירן דביר סחף את ה’גולה’ בפתח תקווה

בימים אלה מציינים עמירן דביר ותזמורתו 20 שנים של פעילות מוסיקלית משותפת בסבב הופעות חדש. אמש (מוצ"ש) הם התארחו במתחם הגולה בפתח תקווה. צפו בתיעוד


(צילום וידאו: תמר הראל)

הם מופיעים יחד כבר 20 שנים מידי ערב בחתונות, הופעות, שמחות בית השואבה – ועכשיו גם סבב הופעות לציון עשרים שנות עבודה משותפת, את ההתרגשות מהפלטפורמה החדשה התקשה עמירן להסתיר “אנחנו רגילים להופיע בחתונות ערב ערב. ואין ספק שזה קצת חשש להתחיל בסבב של הופעות כזה, יבואו, לא יבואו, יקנו כרטיסים לא יקנו כרטיסים” שיתף עמירן את הקהל שבה לשמוע את הלהיטים הישנים והחדשים שלו.

במסגרת המופע משלב דביר שירים ישנים שהלחין לצד חדשים, ויש הרבה כאלה בעשרים שנות עשיה המוסיקלית שלו. במופע אירח דביר את הזמר אהרון רזאל והשניים הסתערו על הקלידים כמו שרק הם יודעים וביצעו יחד את הלהיט המקפיץ שהלחין דביר על מילותיו של רבינו נחמן מברסלב “הרגל עצמך לזמר ניגון. זה ייתן לך חיים חדשים וימלא אותך בשמחה”.

עמירן דביר בגולה - צילום יונתן הלפרין
עמירן דביר בגולה – צילום יונתן הלפרין
עמירן דביר בגולה - צילום יונתן הלפרין
עמירן דביר בגולה – צילום יונתן הלפרין
צילום: יונתן הלפרין
צילום: יונתן הלפרין
צילום: יונתן הלפרין
צילום: יונתן הלפרין


(צילום: תמר הראל)

רגע מיוחד נרשם במהלך ההופעה כאשר דביר השיק את הסינגל “באשר תלכי אלך” שיר שהלחין לפני שנים לאישתו “זה הזמן לספר לכל מי שכאן, שאשתי כל הזמן אומרת לי שלא הצעתי לה נישואין. אתם יודעים איך זה הייתי בחור ישיבה שלמד בסלבודקה, כשיצאנו אמרתי לה שזה נראה לי וכך התחתנו. אז נכון לא הצעתי לה נישואין אבל הלחנתי לה את השיר הבא תודו שזה שווה יותר מכל הצעת נישואין”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x