צפו: חנוכיות כאלה עוד לא ראיתם – התערוכה של ת”ת ‘שירת יוסף’ פ”ת

השבוע נערכה מסיבת חנוכה בתל בתלמוד תורה שירת יוסף פתח תקווה בהשתתפות חבר מועצת חכמי התורה הגאון הרב דוד יוסף שהתפעל במיוחד מהחנוכיה שנעשתה מספריו של אביו. תיעוד מיוחד

לקבלת עדכונים חינם בוואטספ

אל תפספסו: 6 חבילות חיתולים של האגיס רק ב 199 ש”ח – וגם: יכולים לזכות בחיתולים לחצי שנה! כנסו עכשיו>>

למעלה מ 350 איש השתתפו השבוע במסיבת חנוכה שהתקיימה על ידי ת”ת שירת יוסף פ”ת. בהדלקת החנוכיה כובד הרב אליהו גינת יו”ר האגף לחינוך תורני שהתייחס בדבריו לאווירה ולחינוך המוענקים לתלמידי שירת יוסף על ידי הצוות החינוכי.

מייד לאחר הנעימה בשירי חנוכה מקהלת התלמוד תורה במחרוזת שמחה כשאותם מלווה בנגינה אחד מרבני הת”ת.

התלמידים השתתפו בחידון התבצע על ידי מערכת קליקרים ממוחשבת בה כל תלמיד מקבל שלט רחוק וומשיב תשובות. ההורים הביעו את התפעלותם על עוצמת הידיעות שהפגינו התלמידים שכן החידון שנערך בשני חלקים היה מוגבל בזמן לכל שאלה בפרט בחלקו השני שניתנו 5 שניות לענות, ומי שאינו בקי היטב בחומר לא מסוגל להתמודד עם מבחן מסוג זה.

ברגעי השיא בהם שוקללו הנקודות וכולם המתינו לזוכה שיקח לביתו את הקורקינט החשמלי שהוצב באולם, עלו לבמה חלק מתלמידי כתה ז’ שפתחו בקומזיץ של שירי נשמה לאור נרות. ההורים נסחפו אחרי השירה המיוחדת והצטרפו אף הם למקהלה אחת גדולה.

את המעמד כיבדו בנוכחותם הרב יוסף בוסו מנכ”ל מעיין החינוך התורני פ”ת, הסמנכ”ל הרב שמואל יצחק, הרב ישי יזדי סמנכ”ל רשת החינוך בני יוסף.  כמו” במהלך הערב הוכרז הזוכה בתחרות החינוכיות שנערכה בת”ת, החנוכיה הוצבה בכניסה לאולם להתפעלותם של המשתתפים.

גולת הכותרת של המסיבה הייתה כניסתו לאולם של חבר מועצת חכמי התורה הרה”ג ר’ דוד יוסף שנעצר להתבונן בחנוכיה הזוכה, המורכבת מכל ספרי אביו הגדול מרן הרב עובדיה יוסף זצוק”ל.

הרב נשא דברים אודות מהות ימי החנוכה והביע את התפעלותו מכך שכל הילדים יושבים בשקט זמן ארו. הוא פנה להורים ואמר כי הנה רואים איזה ילדים מושקעים אלו, איזה דרך ארץ למופת, ואיזה רצון לשמוע דברי תורה מרב שאינו עוסק בחינוך ואינו מדבר ב”שפת הילדים”  וניכר כי הם מקבלים חינוך מעולה. הרב יוסף פנה להורים ואמר “תגידו לכל חבריכם אמר הרב כמה אתם מאושרים ממקום הלימודים של בניכם, כל אחד כאן הוא שגריר של ה’ ועם כל מילה למשפחה ידידים וחברים אפשר להכניס עוד ילד לחינוך תורני ועוד ילדה לבית יעקב”

בסוף הערב לאחר דברי ברכתו של מ”מ ראש העיר הרב אוראל בוסו, התקיים טקס חלוקת תעודות למצטייני השליש לקול למחיאות כפיים של ההורים המאושרים.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x