מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

קוסם ליום הולדת לילדים – אסף סלומון

צילום: FREEPIK

אסף סלומון הוא קוסם ליום הולדת לילדים קצת שונה בנוף הקוסמים הישראל. אסף סלומון הוא קוסם ליום הולדת לילדים שהוא גם אומן חושים מוכר ומקצועי! בדרך כל קוסם ליום הולדת לילדים מבצע קסמים עם אביזרים וטריקים מוכרים על ידי קוסמים, העלמת מטבע, ניחוש קלף ועוד קסמים רבים ומעניינים, אך כאלה שילדים כבר ראו ומכירים. אסף סלומון לעומת זאת הוא בעצם 2 הופעות בכרטיס אחד, כיוון שהוא גם קוסם ליום הולדת רגיל, עם קסמים של אביזרים וכדומה וגם קוסם לימי הולדת לילדים שהוא אומן חושים! מה זה קוסם ליום הולדת לילדים שהוא גם אומן חושים? קוסם ליום הולדת לילדים שהוא גם אומן חושים הוא קוסם ליום הולדת לילדים מיוחד ששולט בקריאת מחשבות, טלפתיה, מנטליזם וכדומה ומספק בהופעה שלו תרגילי מחשבה המבוססים על שיתוף הקהל, ניחוש מספרים, כיפוף כפיות ושורה ארוכה של קסמים מטורפים ומדהימים שלא כל קוסם ליום הולדת לילדים יכול לבצע! אסף סלומון הוא קוסם ליום הולדת לילדים מהזן החדש והמקצועי ביותר שלמד במשך עשרות שנים את התת מודע, את יכולת המוח ליצור מניפולציות וסוגסטיות ואת כל אלה הוא משלב במופע אומן חושים אחד מעורר השראה, מבריק ויצרתי!

אומן חושים, קוסם ליום הולדת לילדים ומנחה לאירועים – אסף סלומון

מחפשים קוסם ליום הולדת לילדים בעל ערך מוסף ששולט באומנות החושים ומתאים גם לקהל של מבוגרים? אסף סלומון הוא בדיוק כזה, קוסם ליום הולדת לילדים שילדים אוהבים, כישרון ייחודי בנוף הישראלי ובעל רזומה עשיר של הופעות קסמים ואומנות חושים למגזר החרדי, הדתי והחילוני, כל מופע מותאם לרגישות הקהל לטקסט ולחומרי המופע, מופע מושקע ומיוחד שמצליח לכבוש את הקהל, לגרום לו הפתעה ועניין ויחד עם האורחים הלוקחים חלק פעיל במופע, חתן השמחה שמבצע קסם בעצמו וכישרון הנחייה מולד, אסף סלומון הוא קוסם ליום הולדת, מנחה ואומן חושים הכל בחבילה אחת שיכול להעביר עבורכם את כל הערב באירוע בקלות ובצורה אנרגטית ושמחה!

איך בוחרים קוסם לימי הולדת לילדים?

בחירת קוסם ליום הולדת לילדים היא לא פעולה פשוטה כיוון שיש מבחר גדול וכל מיני סוגי קוסמים. רבים מפרסמים את עצמם בתור קוסם ליום הולדת לילדים אך מעטים הם גם אומני חושים מקצועיים בנוסף! אסף סלומון מפרסם את עצמו גם בתור קוסם ליום הולדת לילדים וגם בתור אומן חושים כי הוא באמת מבצע את שני המופעים ללא יוצא מין הכלל! כך שאם אתם רוצים להרוויח מופע של קוסם בעל יכולות על מופלאות שאין לכל קוסם רגיל, אסף סלומון הוא הכתובת עבורכם! אסף התפרסם כאשר ניבא את תוצאות שתי מערכות הבחירות הקודמות והוא פיגורה ידועה ומוערכת בתעשיית הבידור והקוסמות בישראל. מוזמנים לבקר באתר ולצפות בסרטון וידאו בו אורי גלר, גדול אומני החושים בישראל מפרגן לאסף! עוד באתר חוות דעת והמלצות רבות של אורחים שנכחו במופע אומן החושים של אסף לילדים ולמבוגרים!

אסף מופיע בברי מצווה, שבת חתן, ימי הולדת, אירועי חברה למבוגרים שם הוא מתאים מופע למבוגרים בלד, הוא מופיע בכנסים, בנופשונים ובכל מתקן אירוח אחר במגזר הדתי, החרדי והחילוני. לאסף הייתה פינה בתוכנית טלוויזיה בערוץ השני במשך שנים, שם אירח מפורסמים, פוליטיקאים ויידועי שם אחרים שם ביצע עליהם את תרגילי המחשב המיוחדים שלו, אלה שגם אתם תזכו לראות במופע אומן החושים והקסמים החדש באירוע שלכם!

צרו קשר להזמנת קוסם ואומן חושים מקצועי לאירוע הבא שלכם! >>

הגיע הרגע לערוך אירוע משמח בקרב המשפחה? נהדר, מזל טוב! בין אם מדובר בברית, יום הולדת, בר מצווה או כל אירוע אחר, מגיע לכם לחגוג אותו כמו שצריך, למרות המצב, למרות המגבלות ולמרות הכל! ואיך אפשר לחגוג את החיים הקסומים האלה בצורה הכי טובה? בעזרת קוסם כמובן! חייגו עוד היום או השאירו פרטים באתר של אסף סלומון ולא תצטערו כי הגעתם לאתר של אחד מאומני החושים והקוסמים הכי מוכרים, מיוחדים ופעילים בישראל, אומן חושים וקוסם שכל מי שראה אותו מודה בפה מלא שלא צפיה לזה! שהופעת אומן החושים של אסף היא אחת ההופעות הכי מדהימות ומיוחדות שהוא ראה. מוזמנים לחוות בעצמכם את המופע ובינתיים גלשו באתר וקראו אודות אסף והסיפור שלו, למדו על מנטליזם וטלפתיה ביהדות, קראו תגובות נלהבות וחוות דעת של אורחים שכבר נהנו מהמופע ועוד.

2 טיפים לעריכת אירוע משמח לכל המשפחה בתקופת הקורונה

עוד מעט זה יהיה מאחורינו… הקורונה תישאר זיכרון בלבד ותהפוך למחלת ילדים רגילה. אולי עדיין נתחסן ממנה אבל זה יהיה עוד אחד מהחיסונים שאנחנו מקבלים כילדים וזהו. לא נאמין איך דבר אחד קטן ובלתי נראה שינה את חיינו ושלט בהם במשך כשנתיים תמימות! זה כוחם של החיים ולפעמים גם דברים בלתי נראים הם בעלי עוצמה גדולה, בדיוק כמו קסם! בדיוק כמו תעתועי המחשבה שאנו רגילים אליהם בחיי היום יום: חלומות, חזיונות וכדומה, כל מה שנמצא כביכול בתוך המציאות אבל גם מחוץ למציאות. כל אלה הם הכלים בארגז הכלים של אומן חושים מקצועי ורק אנשים כמוהו יכולים לשחק עם המציאות האלטרנטיבית הזאת ולגרום לאחרים חוש אותה, לתקשר איתה ולראות שלא הכל זה כמו שזה נראה בחיים!

רוצים ליהנות ממופע מדהים ולא יאומן באירוע הבא שלכם? הזמינו את מופע אומן החושים של אסף סלומון וגם אם תבחרו במופע אחר הנה שלושה טיפים בסיסיים שיעזרו לכם להפיק אירוע משובח גם בתקופה הנוכחית:

  • נצלו את הקורונה לטובתם! – כן, בדיוק כך! מצאו אולם אירועים והזמינו תאריך כבר עכשיו ללא חשש. אולמות האירועים משוועים ללקוחות חדשים שלא חוששים לקיים אירוע ומורידות את המחירים בהתאם. אל תחששו להזמין אירוע או אטרקציה לאירוע רק הקפידו על החזר כספי מלא לפני הזמנת האולם או האומן. שריינו תאריך ורוצו עם זה בלי לחכות, כך תשיגו מחיר טוב יותר ותמצאו תאריך פנוי שהריי עוד מעט יהיה לחץ מטורף על האולמות ועל האומנים ולא בטוח שאם תחכו יישאר לכם תאריך קרוב פנוי.
  • התאימו את האומן לאולם ולקהל – דבר חשוב הוא למצוא מישהו מתאים לחלל בו נערך האירוע ומתאים לקהל המשתתף באירוע. מבחינת התאמה לחלל האולם, אתם צריכים להביא מישהו עם יכולת להתחבר למערכת ההגברה המקומית שהאולם מספק או להביא בעצמו את הציוד המתאים. האומן חייב להיות בעל ניסיון הופעה במקומות גדולים וקטנים וזה חשוב ביותר כאשר אומן מכיר את האולם וכבר הופיע באולמות או בחללים דומים, בין אם זה בית ספר, מתנ”ס וכדומה. חיבור לקהל הוא עוד דבר חשוב ביותר. חשבו מי רוב הקהל שלכם, האם זה ילדים או מבוגרים או שילוב.

אסף סלומון הו אומן בכיר ומנוסה המתאים את עצמו לקהל ושולט גם בקהל הילדים וגם בקהל המבוגרים, כך שהמבחינה הזאת אתם מסודרים. מוזמנים ליצור קשר לפרטים נוספים, בהצלחה ולהתראות!

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x