מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

קורס עיצוב גרפי

צילום Pixabay

לימודי עיצוב גרפי הם מבין הלימודים המבוקשים ביותר הקיימים היום ולא בכדי. תלמידי קורס עיצוב גרפי יודעים כי כאשר הם יסיימו את לימודיהם, הם ייצאו לשוק העבודה כאשר בידיהם יש כלים חשובים המסייעים להם לבצע את עבודתם על הצד הטוב ביותר. עוד הם יודעים כי ככל שהם הולכים וצוברים ניסיון רב יותר, כן שכרם הולך ועולה. מעבר לכך, המעצבים הגרפיים יכולים לבחור אם לעבוד באופן עצמאי או כשכירים.

אז מה לומדים בקוס עיצוב גרפי

לימודים במסגרת קורס עיצוב גרפי מקנים לתלמידים כלים חשובים. ראשית, עליהם לשלוט בתוכנות מחשב משוכללות שיסייעו להם להפיק תוצאות עיצוביות טובות. הדוגמאות לתוכנות אלה יכולות להיות פוטושופ, אינדיזיין ואילוסטרייטור. שנית, הם מפתחים את היכולות היצירתיות שלהם ונחשפים לתחומי לימוד שונים כמו איור, רישום, קומפוזיציה ועוד.

סודם של הצבעים

היות שהמעצבים הגרפיים משתמשים רבות בצבעים במהלך עבודות העיצוב שלהם, עליהם לדעת את השפעתם של הצבעים על השילוט, הלוגו או התמונה שהם מעצבים. על כן, לצבעים יש משמעות רבה שכדאי להכיר, שכן מאחורי הצבעים עומדות גם התחושות שהם מעוררים:

  • לבן – צבע של ניקיון, טוהר, חדשנות, רעננות וסטריליות. עם זאת, במקרי מסוימים עלול הצבע הנקי הזה לשדר מעט קרירות וריחוק, ולכן יש הבוחרים להשתמש בצבע הקרוב לו – הבז’.
  • אפור – צבע נייטרלי ויש אומרים אף משעמם. עם זאת, הצבע האפור משדר בגרות והוא משתלב עם צבעים בולטים יותר כמו בורדו או ירוק.
  • אדום – צבע חזק ובולט מאוד ויש להשתמש בו בזהירות. הוא מסמל אנרגטיות ואהבה, אך גם סכנה. מדובר בצבע דומיננטי מאוד, ועל כן יש צורך להשתמש בו בזהירות.
  • כחול – משדר רעננות, רוגע ורשמיות. צבע זה שולט במיוחד בחברות הייטק ופיננסים.
  • ירוק – סמל של רפואה, טבע וסטריליות. צבע המככב רבות במרפאות, קליניקות פרטיות ובעלי עסקים העובדים עם בעלי חיים.
  • ורוד ותכלת – צבעים המזוהים בעיקר עם תמימות ורכות, ולכן הם מככבים לא פעם בחברות המציעות מוצרים לאם ולתינוק, כאשר הכחול מיועד יותר לבנים והוורוד לבנות.
  • שחור – צבע של מסתורין ומתח שנפוץ בעיקר במשרדים של עורכי דין וחוקרים פרטיים.

היכן כדאי ללמוד עיצוב גרפי

קורס עיצוב גרפי דורש השקעה והתמדה, ולכן חשוב לבחור מוסד לימודים איכותי המכשיר מעצבים גרפיים לעתיד. מעבר לכך, לעתים כדאי לבדוק אם מוסד הלימודים מציע תוכנית לימודים מהבית. תוכנית זו רלוונטית במיוחד עבור אנשים עובדים או נשואים שצריכים לשלב את לימודיהם עם מטלות אחרות.

 

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x