מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

קיבלתם ירושה – איך מתמודדים איתה מכאן ואילך?

במשך שנים ארוכות לא ידעתם על קיומה של צוואה אצל אחד מבני המשפחה שלכם, אבל יום אחד גיליתם שאתם חלק מהותי מהיורשים בצוואה הזכאים לקבל נכסים וממון. זוהי סיטואציה שבה נתקלים ישראלים רבים, ואין להם באמת יכולת או ידע כדי להתמודד איתה בצורה הטובה ביותר. ולכן פנייה לעזרת עו”ד משפחה אביחי דמארי, ממשרד שטרית דמארי ושות’, היא ההחלטה הכי טובה שאתם יכולים לקחת.

האישור הסופי לקבל הירושה – מתחיל שלב חדש בחיים שלכם

בין רגע, וכמעט ללא הכנה מוקדמת, אתם מגלים שיש לכם חלק בלתי מבוטלת בצוואה של אחד מבני המשפחה שלכם. השינוי האסטרונומי בחיים שלכם מתחיל משיחת טלפון אחת של עורך דין בפתח תקווה שלכם אשר משנה לגמרי את כל התמונה בנוגע לאורח החיים שלכם. מעכשיו, יכול מאוד להיות שיהיה לכם הרבה יותר קל לחיות ושהרווחה הפיננסית תעזור לכם לבנות עתיד טוב יותר למשפחה.

ליווי מקצועי לטיפול בכל טענת נגד לירושה

אבל רגע לפני שמתחיל כל תהליך העברת הירושה, בית המשפט בישראל מאפשר לכל אדם להביע את התנגדותו לקיום צו הירושה ולנסות להסביר מדוע גם לו מגיע חלק מהכספים או הנכסים של הנפטר. בכדי להגן על זכותכם לירושה מול בית המשפט, יש להיעזר בשירותיו של עורך דין לענייני ירושה, אשר מכיר את כל רזי החוק הישראלי ויכול לעזור לכם להגן על הטענה שלכם, בצורה המקצועית הטובה והברורה ביותר.

ניהול נכון של הנכסים החדשים שלכם

לאחר ההתמודדות המשפטית עם התנגדות לצוואה, ועם יציאתו של צו קיום צוואה, אתם רשאים לעשות ככול העולה על רוחכם (בהתאם לדרישות המוריש), עם הנכסים החדשים שלכם. בחלק ניכר מהמקרים, בוחרים בעלי ההון החדשים לפרוע את הנכסים הפיננסים וליהנות מהתשואה עליהם. גם במקרים אלו, יש להסתייע בשירותיו של עו”ד מנוסה – ולנצל את כספי המכירה בצורה המתאימה ביותר לצרכים שלכם. למענה משפטי בתחום דיני המשפחה, ניתן לפנות אל עוד אביחי דמארי, ממשרד עורכי הדין שטרית דמארי ושות’. מדובר במענה איכותי, הכולל ליווי כל לקוח כבר במעמד קבלת הירושה, בתהליך ניהול הירושה ובעת הצורך גם במכירתה. אנו עושים הכול על מנת לעמוד בסטנדרטים המקובלים בעולם המשפטי, ולשמור על הזכויות שלכם כלקוחות.

במקביל, ואם אתם מבקשים להוציא לשוק הנדל”ן את הנכס שלכם, יש לפנות אל עורך דין מכירת דירה. עו”ד מקרקעין עידן שטרית, ממשרד עורכי הדין שטרית דמארי ושות’, יסייע לכם כהלכה. לפרטים נוספים וליצירת קשר, טלפנו 03-5185888

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x