האגם של פתח תקווה. צילום: עיריית פ"ת

קידום תיירות פנים: ראש העיר גרינברג “בעיר אטרקציות רבות שאינן מוכרות לציבור הרחב”

בהנחיית ראש העיר, רמי גרינברג, פרסמה החברה לפיתוח פתח תקוה קול קורא לקבלת הצעות מיועצים לצורך מתן ליווי לחברה ולעירייה בכל הקשור לקידום ושיווק אתרי התיירות בעיר פתח תקווה

ההצעות שיוגשו במסגרת הקול קורא יכללו הכנת תכנית אופרטיבית לביצוע, המלצות בדבר האמצעים הנדרשים לצורך קידום סיורים בעיר, כולל הגדרת מפת תיירות ופיתוח תשתיות נדרשות כתחבורה ולינה, שיווק, פרסום ומיתוג, קידום פרויקטים תיירותיים בעיר ועוד.

הקול הקורא שפורסם הינו חלק ממדיניות ראש העיר לקדם את תיירות הפנים בעיר ובכלל זאת, תיירות פנים חינוכית-ערכית, תיירות מאורגנות ותיירות חופשית.

העיר פתח תקוה משתרעת על 39 אלף קמ”ר כוללת מגוון רחב של אטרקציות ובכלל זאת, אזורי טבע רבים לטיול וסיור, שוק עירוני תוסס, קריית מוזאונים ייחודית, פארקים רחבי ידיים, מגוון משמעותי וגדול של מבנים ואתרים לשימור, גן חי, אגם ביולוגי ופארק אוחיון, עסקים ייחודיים ועוד.

במסגרת מתן דגש על פעילות תיירות הפנים בעיר הפרויקט יוביל לקידום פלטפורמות תיירותיות, הקמת מסלולי תיירות ברחבי העיר, עידוד עסקים מקומיים, הכרת העיר בצורה מעמיקה לתושבי העיר מכל הגילאים ולתושבי הארץ בכלל, הקניית ידע חינוכי וערכי למבקרים בעיר ועוד.

רמי גרינברג, ראש העיר “פתח תקוה היא עיר ותיקה ומגוונת ובה שילוב של ישן מול חדש, מבנים ותיקים בעלי היסטוריה מרתקת לצד אזורי תעשיה מהמתקדמים בארץ. נקדם בעיר תכנית תיירות בשיתוף האגפים הרלוונטיים ובהובלת החברה לפיתוח פ”ת וניצור מסלולי תיירות לפי נושאים ותחומי עניין. בעיר אטרקציות רבות ואתרים לבילוי ונשמח לחשוף אותם לציבור הרחב שאינו מרבה לבקר בעיר פתח תקוה”.

לירון גולדנברג, מנכ”ל החברה לפיתוח פ”ת “בעיר פתח תקוה מגוון רחב של אטרקציות תיירותיות, שלא כולן מוכרות לציבור הרחב. התוצר של העבודה שאנו מבצעים כעת הינה קידום מוצר תיירותי ייחודי ומיזמים תיירותיים לקידום העסקים המקומיים בעיר ועידוד תיירות פנים לטובת תושבי העיר וכלל תושבי ישראל”.

הממולצים אונליין

לשיתוף הכתבה

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם