קייטנת שיגעון המדעים הגיעה לפתח-תקווה

קייטנת שיגעון המדעים קייטנה מובילה ומעורכת עם ניסיון של למעלה מ 10 שנים עם צוות שעובד מכל הלב מגיעה לפתח תקווה, לקומת המדעים בתיכון אחד העם באם המושבות. יצאנו לבדוק מה מיוחד בקייטנת המדעים?

לבתיה מנהלת הקייטנה יש ניסיון רב בהוראת המדעים ובחינוך ילדים מחוננים ומצטיינים. היא סיפרה לנו, שהיא וצוות שיגעון המדעים עובדים מתוך אהבה גדולה לעולם המדע והמחקר, ומתוך אמונה שידע הוא כוח וידע הוא המפתח להצלחה. “חשוב לנו לתת לילדים הצעירים מושג נכון על מדע ומחקר כדי שהם יגלו בעצמם שמדע הוא תחום מעניין ומרתק. אני רואה בתחום הזה שליחות, ובסופו של יום הסיפוק האמיתי והיחידי מהעבודה הוא הברק בעיניי ילד, כשהוא מגלה דבר חדש”.

שיגעון המדעים מפעילה קייטנות כבר למעלה מ 10 שנים. עד היום התקיימו הקייטנות של שיגעון המדעים רק בגבעתיים ותל אביב השנה נפתחת קייטנה בפתח תקווה. בתיה מספרת שהם מאוד נרגשים להביא את האיכות המיוחדת והניסיון הרב שלהם לפתח תקווה.

הקייטנה מתקיימת בקומת המדעים בתיכון אחד העם בשכונת אם המושבות פתח תקווה.
הקייטנה מתאימה לילדים מגיל 5 עד 11 כאשר הם פועלים בקבוצות גיל. לכל קבוצה מדריך מהצוות הקבוע כל אנשי הצוות הם אקדמאים בעלי תארים מתקדמים.
בקייטנה שלושה מועדים בחודשים יולי ואוגוסט ימים א-ה מהשעה 8:00 עד 16:00
הקייטנה פועלת באישור משרד החינוך ובעלת רישוי עסקים.

לפרטים נוספים באתר קייטנת שיגעון המדעים לחצו כאן>>
להרשמה בטלפון: 072-21-55-80

המיוחד בחוויית המדעים בקייטנה של שיגעון המדעים היא, שהילדים מתנסים בעצמם, הם מקבלים חומרים ולומדים איך לערוך ניסוי בעצמם, כך הם מקבלים חוויה אישית. באנגלית זה נקרא: “Hands on science”  בשיטה זו הילדים לומדים את העקרונות המדעיים מתוך התנסות וחוויה אישית.

בקייטנת הקיץ הילדים נכנסים לעולם וירטואלי שנקרא ממלכת מדעתיה “כך אנחנו מכניסים את הילדים כשותפים פעילים בעולם חוויתי הכולל משימות ואתגרים כדי ליצור חוויה רב חושית המפעילה גם את הדימיון והחשיבה היצירתית” בתיה מסבירה לנו  “השנה הקייטנה מתמקדת בנושא החלל. נחקור את השמש והאור. נתעניין בתופעות אסטרונומיות שונות, נבנה טילים ונשגר אותם….במעבדות נחקור חומרים מיוחדים, נברר מהי קרינה אלקטרומגנטית ועוד”.

במתחם הקייטנה מחכה לילדים גם חלל משחקים עם משחקי כדורגל, הוקי, כדורסל, מגוון משחקי קופסא וחשיבה, ציור ואומנות.

עוד דבר שמייחד את הקייטנה הוא שאחר הצהריים מצטרפים לקייטנה מדריכים מקצועיים בתחומים אחרים חוץ ממדע, הילדים יכולים לבחור בכל יום חוג מתוך 2-3 אפשרויות כמו טניס שולחן, זומבה, סייף, אוריגמי, יוגה, ועוד…
גם הארוחות בקייטנה מאוד מיוחדות: “אנחנו רוצים לתת לילדים תחושה של עצמאות ולתת להם חופש בחירה לכן אנחנו נותנים להם אפשרות לבחור את הארוחות ולהכין לעצמם תפריט יומי מתוך אפשרויות שמשתנות בכל יום”

הקייטנה פונה לילדים סקרנים שאוהבים לגלות דברים חדשים. ילדים שחושבים שהחופש הוא זמן לגילויים מרתקים ילדים שלא מפחדים להפעיל את הראש.

בכל שבוע למתחם הקייטנה מגיעים הופעות ואטרקציות כמו משחקי לייזר טאג מופעים כמו קרקס, קוסם, מופעי ריקוד ושירה, אילוף כלבים, הצגות תיאטרון, כדי להעשיר את העולם במגוון תחומים ובעיקר כדי שיהיה כיף.

חשבנו שכזאת קייטנה מושקעת בטח תהיה יקרה, אבל בתיה הרגיעה אותנו והסבירה, שלמרות כל ההשקעה והרמה הגבוהה בשיגעון המדעים שומרים על מחיר שפוי, כדי לתת הזדמנות שווה לכולם.

והשנה לרגל הפתיחה של הקייטנה בפתח תקווה לשיגעון המדעים יש מבצעים מיוחדים.

לפרטים נוספים באתר קייטנת שיגעון המדעים לחצו כאן>>
להרשמה בטלפון: 072-21-55-80

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x