מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

קניית מזוזות – לקנות היום, לקבל מחר

עם הכניסה לבית חדש, אנחנו נרגשים ושמחים לקבוע בבתינו מזוזה שתגן עלינו ותשמור עלינו מכל משמר. קביעת המזוזה בפתח הבית וכמובן גם בפתח כל החדרים האחרים היא הדרך שלנו לשמור על עצמנו ועל בני משפחתנו מפני סכנות שעלולות לחדור לעולמנו. עם קביעת המזוזה התקנית אנחנו מרחיקים מאיתנו כל רע ולמעשה קובעים עובדה ברורה מאוד – הבית שלנו יהיה מוגן, מוצלח ומלא ביטחון ורוגע.

קניית מזוזות היא רגע מאוד מרגש בחייו של כל יהודי, אף אחד מאיתנו לא רוצה חווית רכישה לא טובה וכאשר אתם רוכשים דרכנו את המזוזות אתם זוכים פעמיים:

  • גם מקבלים חוויית רכישה נעימה ונוחה.
  • וגם זוכים למזוזות עם קלפים כשרים באישור הרבנות הראשית לישראל.

כאשר קונים מזוזה – לא לוקחים סיכונים מיותרים, רוכשים רק דרך קודש נט ויכולים להיות בטוחים שהמצווה הכה חשובה אכן מגינה עליכם כראוי. יתרה מזאת, במידה ואתם מזמינים דרכנו אתם כמובן מקבלים את המזוזות שרכשתם בצורה מהירה ביותר ואם הזמנתם היום – יכול מאוד להיות שכבר מחר המזוזות יגיעו עד פתח ביתכם.

רכישה אונליין דרך האתר – קל, פשוט ונוח

רכישה דרך האינטרנט הפכה לשגרת החיים שלנו, את כל המוצרים שפעם התרגלנו לרכוש בחנות היום אנחנו כבר רוכשים דרך האינטרנט מבלי לצאת בכלל מהבית והכל נעשה בלחיצת כפתור. באמצעות האתר של קודש נט, גם קניית מזוזות אפשר לבצע דרך האינטרנט ודרכנו אתם מקבלים מזוזות כשרות שהרב מימון שושן, סופר סת”ם מוסמך ווידא את קבלת ההכשר עבורן מאת הרבנות הראשית לישראל.

הרכישה דרך האתר היא קלה ופשוטה, ואם פעם היה חשש מסוים מרכישה אונליין – הרי שגם הוא מתמסמס כי הרכישה דרכנו היא מאובטחת.

קניית מזוזות – דתיים וחילוניים: כולנו עם אחד

לצערנו, העם היהודי עשוי להיות לעיתים מפולג. ישנן תקופות במהלכן נדמה כי השסעים בחברה היהודית – ואלו שבחברה הישראלית בפרט – עשויים להעמיק עד כדי קרבות תרבותיים של ממש, כאשר שניים מן הסקטורים הבולטים בישראל הם: הדתיים והחילוניים.

ובכן, אנו בקודש נט יודעים כי ישנם דברים שלא השתנו, ביניהם מסורת ישראל. בהתאם לכך, אנחנו מעניקים מענה לכולם ולא משנה לנו בכלל אם מדובר על חרדי, דתי או חילוני.

קודש נט לרשותכם

בנוסף לכך אנו גם מספקים מענה לכל חלקי הארץ ועובדים בפריסה ארצית כך שגם לא משנה לנו אם מדובר על תושבים בדרום הארץ, במרכז הארץ או בצפון הארץ. אצלנו כולם שווים, כולנו עם אחד וכולנו יכולים לרכוש את כל מוצרי הקדושה ללא פערי תיווך וישירות מהרב מימון שושן – ולחסוך לעצמנו לא מעט התרוצצויות ומשאבים.

התקשרו עכשיו לטלפון 050-8581833 ורכשו דרכנו את כל מוצרי הקדושה שאתם צריכים, לרבות קניית מזוזות. נשמח גם לייעץ עבורכם ולתת לכם הכוונה במידה ויש לכם שאלות.

בברכה,

הרב מימון שושן, סופר סת”ם מוסמך מטעם הרבנות הראשית לישראל.

טלפון 0508581833

מייל [email protected]

לכניסה לאתר קודש נט לחצו כאן 

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x