צילום: עיריית פתח תקווה

קקנועים חדשים יפעלו ברחבי העיר ויאספו צואת כלבים מהמדרכות

עיריית פתח תקווה מפעילה ארבעה קקנועים חדשים שיפעלו ברחבי העיר ו'ישאבו' צואת הכלבים שלא נאספה על ידי הבעלים.

הקקנועים מסתובבים באופן יזום ועל פי קריאות מוקד ושואבים את צואת הכלבים הן ברחובות העיר והן בגנים ובמשעולים, מקומות אליהם לא יכולה להיכנס מכונת טיאוט.

לציין כי ברחבי העיר 12 מתחמי כלבים המתוחזקים על ידי אגף התברואה ומנוקים באופן שוטף 3 פעמים בשבוע, לרבות הדברה נגד זבובים ונגד פרעושים, ובכל העיר פזורים למעלה מ-100 מתקני “שקי קקי”, מתקנים בהם יש שקיות לאיסוף גללי כלבים לשימוש בעלי הכלבים.

השימוש בקקנועים שהופסק בעבר וכעת מתחדש מצטרף לעשייה הרחבה של ראש העיר רמי גרינברג וסגנו צדוק בן משה ראש מינהל שפ”ע, הפועלים באופן אינטנסיבי על מנת לשפר את ניקיון העיר ולהגביר את האכיפה על מפרי החוק.

ראש העיר רמי גרינברג “אנו מחדשים את פעילות הקקנועים שיפעלו בכל העיר ויתרמו באופן ניכר לסילוק צואת הכלבים מהמרחב הציבורי. פיזרנו בעיר עשרות רבות של מתקנים עם שקיות לאיסוף גללים ואנו ממלאים את המתקנים באופן תדיר, אין שום סיבה שבעלי הכלבים ישאירו את הצואה על המדרכה או השביל ולא יאספו אחרי כלביהם. אי איסוף גללי כלבים פוגמת בחזות הנקייה של העיר ותגרור קנס בגובה 730 ₪. אני מבקש מכל בעלי הכלבים לשתף פעולה, לאסוף את גללי הכלבים ולשמור על ניקיון העיר”.

צדוק בן משה “השימוש בקקנועים עד כמה שהוא חשוב הוא משני לעומת האכיפה בנושא, כלפי כל מי שאינו אוסף את גללי הכלבים. אשקיע את מירב מרצי בנושא האכיפה ולא נתפשר על כך”.

צילום: עיריית פתח תקווה

בדיקת ‘פתח תקוואי’: כמויות בלתי נסבלות של גללי כלבים ברחובות מרכז העיר פ"ת

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

רוצים להישאר מעודכנים?
עקבו אחרינו

לשיתוף הכתבה

אולי יעניין אותך גם