ראש העיר גרינברג: “המפעלים ממשיכים לקיים מפגעים סביבתיים ועל כן אין מקום ללכת לקראתם”

לאחר סירובה של הועדה המקומית לתכנון ולבנייה פ"ת להעניק למפעלים היתרי בניה לטובת הסדרת בנייה בלתי חוקית שבוצעה על ידם, התקיים דיון בוועדת הערר לתכנון ולבנייה במחוז מרכז בעקבות עתירת מפעלי טביב

ביום חמישי האחרון התקיים דיון בפני ועדת הערר לתכנון ולבנייה במחוז מרכז בערר שהוגש על ידי מפעלי טביב.

הערר הוגש נוכח סירובה של הועדה המקומית לתכנון ולבנייה פתח תקוה להעניק למפעלים היתרי בניה לטובת הסדרת בנייה בלתי חוקית שבוצעה על ידם בשטח המפעלים. לדעת הועדה המקומית אין מקום להעניק את היתרי הבנייה נוכח, בין היתר, המפגעים הסביבתיים המתבצעים על ידי המפעלים.

במהלך הדיון שארך כמספר שעות נדונו טענות הצדדים וכן ניתנה עמדתו של המשרד להגנת הסביבה על ידי נציגה מטעמו. על פי עמדה זו, למרות העובדה שבעבר אירעו מספר מפגעים סביבתיים שמקורם בפעילות המפעלים הרי שכיום לא מתרחשים מפגעים שכאלה ועל כן, על פי עמדת המשרד להגנת הסביבה, אין מניעה להעניק למפעלים את היתרי הבנייה המבוקשים על ידם.

אף על פי כן, הועדה המקומית פתח תקוה דוחה עמדה זו וסבורה כי נוכח המפגעים הסביבתיים שמקורם במפעלים אין מקום להעניק את היתרי הבנייה.

עם תום הדיון החליט יו”ר ועדת הערר כי יוגשו מספר השלמות לטיעוני הצדדים במקביל לניסיון להגיע לפשרה ביחס להיתרי הבנייה.

לאחר הדיון, אמר ראש העיר רמי גרינברג: “אנו מקווים כי וועדת הערר תביא בחשבון את כל השיקולים, ועל אף עמדת המשרד להגנת הסביבה, תאפשר את החלטת הועדה המקומית. לצערנו המפעלים ממשיכים לפגוע בסביבה ולקיים מפגעים סביבתיים ועל כן אין מקום ללכת לקראתם ולאפשר היתרי בנייה להסדרת הבנייה הבלתי חוקית”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x