ראש העיר, גרינברג: “מצוקת תושבי אם המושבות מדירה שינה מעיני ואני הופך כל אבן כדי שהמפעלים המזהמים יורחקו אל מחוץ לעיר”

ראש העיר, רמי גרינברג ותושבי שכונת אם המושבות הגיעו הבוקר לאזור התעשייה בסגולה כדי למחות על מפגעי הריחות והאוויר בשכונה. ההפגנה הבאה תיערך ביום שני הקרוב בכנסת.

הבוקר (ו’) נערכה הפגנת מחאה בהובלת עיריית פתח תקוה והעומד בראשה, רמי גרינברג, כנגד מפגעי הריחות ואיכות האויר שמהם סובלים תושבי שכונת אם המושבות כבר מספר שנים.

ההפגנה נערכה באיזור התעשייה הסגולה ובה לקחו חלק תושבים רבים אשר הביעו את מורת רוחם כנגד המפגעים ועל כך שמשרדי הממשלה הרלוונטיים גוררים את רגליהם בנושא.

המוחים הניפו שלטים עם הכיתוב “מפעל מסוכן לא ליד הבית שלי”, “די לריחות, רוצים איכות חיים”, “דורשים אויר נקי” ועוד.

במסגרת פעולות המחאה והעלאת הנושא לסדר היום הציבורי, יזמה העירייה הפגנה נוספת שתתקיים ברחבת הכנסת בירושלים ביום שני הקרוב בשעה 10:00.

ראש העיר, רמי גרינברג, אשר אמר בהפגנה כי “אנחנו עושים כל שניתן מעל ומתחת לפני השטח על מנת שתושבי אם המושבות יקבלו את איכות החיים המגיעה להם. לצערי, ישנם גורמים המנסים לשים מקלות בגלגלים ולמנוע מאיתנו לפעול כנגד המפגעים. למרות זאת, אנחנו נחושים לשים סוף למצוקת התושבים ונמשיך לפעול בכל הכלים העומדים לרשותינו בעניין. חשוב לי שתדעו כי מצוקת תושבי אם המושבות מדירה שינה מעיני ואני הופך כל אבן כדי שהמפעלים המזהמים יורחקו אל מחוץ לעיר. אין לי ספק כי יחד, בפעילות משותפת, גם נצליח במשימה.”

כמו כן, ראש העיר התייחס לביקורת שנשמעה כלפיו מפי גורמים פוליטיים ואמר כי “כל אלו שהיום מפמפמים לציבור שקרים והכפשות, לא נקפו אצבע לטובת הנושא – בעבר ובהווה. כחבר מועצת העיר בקדנציה הקודמת אני זה שפעלתי כפרש בודד מול משרדי הממשלה ובועדת הפנים של הכנסת על מנת לצור לחץ על המפעלים והעירייה שגימגמה אז בנושא. אני זה שקידמתי את הדו”ח של מרץ 2018 שניתן ע”י המשרד לאיכות הסביבה, וכפי שהיום אני נמצא בשטח – כך היה גם בעבר. עם כניסתי לתפקיד, שמתי את הטיפול במפעלים בראש סדר העדיפויות העירוני ולאור כך אני פועל בכל המישורים.”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יהלי
4 years ago

כל הכבוד זה ראש עיר כלבבי

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

1
0
Would love your thoughts, please comment.x