צילום: דרור סיתהכל

ראש העיר “התחדשות עירונית היא מכורח המציאות והיא זו שתאפשר איכות חיים לתושבים”

היום התקיים כנס "עיר העתיד לנדל"ן והתחדשות עירונית" שעורך אתר ההתחדשות העירונית "מגדילים" בשיתוף מינהלת "כרמים" להתחדשות עירונית, בהיכל התרבות פתח תקוה. בכנס השתתפו ראש העיר רמי גרינברג, שרת המשפטים אילת שקד, מהנדס העיר איציק אוז׳לבו, מנהל כרמים נעם סלע, אדריכל העיר ניצן ברכן וגורמי תכנון רבים.

את הכנס פתח ראש העיר פתח תקוה, רמי גרינברג שאמר כי “בפתח תקוה יש הרבה עוצמות והרבה אתגרים, במיוחד בתחום ההתחדשות ועל כן, עם כניסתי לתפקיד הקמתי את מינהלת כרמים כדי שתקדם נושא חשוב זה יחד עם כלל גורמי ההנדסה בעירייה. התחדשות עירונית היא כורח המציאות והיא זו שתאפשר איכות חיים ובטיחות עבור התושבים שגרים מבנים רעועים. לצד זאת אנחנו דואגים לשדרוג, חידוש והתאמת התשתיות בכל פרמטר ולא מתפרשים בנושא. כדי לתמוך בהתחדשות אנחנו נותנים מענה מואץ במבני ציבור, מבני חינוך, טיפות חלב, תשתיות תנועתיות, את הרק”ל, המטרו והתחנה המרכזית החדשה ועוד. במסגרת הפעילות שלנו בנושא אנחנו פועלים מול הדיירים ומקנים להם וודאות במהלך המשמעותי של חייהם”.

ראש מנהלת כרמים להתחדשות עירונית, נעם סלע, סיפר כי כשנכנס לתפקידו לפני כשנה נתקל בפרויקטים שהתחילו לפני 10 שנים וחלקם אף בשנות ה-90. “התהליך מיום הגשת התוכנית ועד קבלת המלצה מהוועדה המקומית היה לוקח בעבר 3-4 שנים. אנחנו קיצרנו אותו לשנה בלבד. ברמת הביצוע, התנופה בעיר היא דרמטית. אנו מקדמים 42 פרויקטים עם 16,492 אלף יח”ד, 4,311 יח”ד קיימות ו12,185 שמתווספות”. ב-2020 אישרנו 1,612 יחידות דיור, וב-2021 היעד שלנו הוא 5,000 דירות. זאת תמונת המהפכה. בנינו אמון מול התושבים על מנת לספק להם ודאות, ועל ידי שיתוף הדוק, אנו מקדמים את הביצוע באופן מדוקדק, מוקפד ומהיר”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x