ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג בהתייחסות ראשונה לפרשה

יומיים אחרי הדרמה הגדולה וחרושת השמועות על זימונו לחקירה בלהב, ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג פרסם הודעה לתושבים בה התייחס לפרשה: "לצערי בשליחות הציבורית יש הרבה אנטריגות, שנאה ללא סיבה ורצון של מתחרים רק להכשיל.". ההודעה המלאה

ראש עיריית פ”ת רמי גרינברג הוא ראש העיר שנחקר לפני יומיים ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח”ה) בלהב 433, הבוקר (ד’) הוא פרסם הודעה לתושבים. ההודעה המלאה:

“תושבים ותושבות יקרים, עם כניסתי לתפקיד אני פועל לילות כימים, פשוטו כמשמעו, ללא הפסקה- 24/7, ללא חופשות, ללא בילויים, נטו למען העיר והתושבים וזאת בכדי להצעיד את פתח תקוה קדימה בכל פרמטר ולדאוג, גם באופן אישי ופרטני, לכל תושב ותושבת ואיכות חייהם.”

“בכל צעד ושעל רק אתם עומדים לנגד עיני והכל כדי שכל אחד ואחת מכם תהיו גאים בעיר שלנו ותהיו שבעי רצון מהשירותים העירוניים השונים והפיתוח הנרחב שאנחנו מקדמים בכל שכונות העיר ובכל התחומים.”

“במסגרת המחויבות שלי אלכם.ן ולאור השמועות, חשוב לי לשתף אתכם בפרטים שניתן. ביום שני בבוקר התבקשתי להגיע באופן עצמאי לחקירה בנושא מסויים. כאזרח שמאמין במערכת אכיפת החוק ומכבד אותה מאד, הגעתי והשבתי לכל השאלות. אין לי מה להסתיר ואני משוכנע כי בסוף הבדיקה הדברים יתבהרו.”

“לצערי בשליחות הציבורית יש הרבה אנטריגות, שנאה ללא סיבה ורצון של מתחרים רק להכשיל.
כראש עיר אני בטלתי את עצמי בצורה הכי ברורה ורתמתי את כל כוחי רק למען האינטרס הציבורי. כך אני נוהג כל חיי וכך אנהג תמיד.”

“” אוהב אני את עמי ואת ארץ ישראל (ואת העיר פתח תקווה ותושבייה היקרים) זה האני מאמין שלי וזו מלאכת חיי ואין לי צורך בשום דבר אחר בעולם”
נכתב ע”י זאב זבוטינסקי ( בסוגריים תוספת שלי)”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x