ראש העיר פ”ת איציק ברוורמן: ראש מטה הדיור אביגדור יצחקי מטעה את הציבור

כשבוע לאחר הראיון של יושב ראש מטה הדיור אביגדור יצחקי בגלי צה"ל בהם טען כי פתח תקווה נראית נורא ויש בה מעברות. ביקש ראש העיר איציק ברוורמן לעלות לשידור בגלי צה"ל ולהגיב לדברים. האזינו לראיון המלא

שבוע לאחר הראיון של ראש מטה הדיור אביגדור יצחקי לעיתונאי רינו צרור בגלי צה”ל, בהם טען יצחקי כי העיר פתח תקווה נראית נורא ויש בה מעברות. ביקש השבוע ראש העיר פ”ת איציק ברוורמן להגיב לדברים.

בראיון לגל”צ אמר טוען ברוורמן “פתח תקווה נראית נהדר, ואביגדור יצחקי מכיר אותה היטב. הוא מטעה את הציבור וחבל. אנחנו לא נגד הבניה, אנחנו נגד העובדה שרוצים לבנות בלי תשתיות ובעיקר של תחבורה, ברגע שיהיו פתרונות תחבורה אפשר לבנות.”

ברוורמן הוסיף “אבל מה שהכי מרגיז בעניין זה שאני באתי ואמרתי תעזרו לי את השכונות הישנות לשקם ולעשות התחדשות עירונית, תנו לי הסכמי גג על השכונות החדשות בעיר אלה השכונות החדשות עליהם הוא מדבר. הבעיה היא שהם רוצים את סירקין והם לא רוצים לעזור לי בשכונות הישנות.”

“אמרתי להם יתרה מזאת אתם רוצים לבנות את סירקין בבקשה, תנו לי קרקעות משלימות, יש עכשיו שיטה של קרקעות משלימות על מנת לאפשר התחדשות עירונית בשכונות הישנות, גם את זה הם לא מוכנים.”

רינו צרור: במה הוא מטעה את הציבור?

איציק ברוורמן: כי הבעיה היא שזה שני דברים שונים, הוא מדבר על סירקין ובסירקין אי אפשר לבנות בגלל תשתיות תחבורה, לגבי השכונות הישנות שסמוכות אני בעד בואו תעזרו לי תנו לי הסכם גג, למה אתם מדברים רק על הסכמי גג לסירקין כי שם אתם רוצים לשווק קרקעות ביוקר?

רינו צרור: ומה הם אומרים לך?

הם אומרים הרעיון יפה מאוד אבל אנחנו צריכים לשווק את הקרקעות ולקבל כספים כדי לממן את העברת הבסיסים דרומה. מי שבקיא בעניין יודע שאלה אמירות מהפה ולחוץ, אין כוונה לעזור לשכונות הללו. אם היו רוצים לעזור היו נותנים לנו הסכמי גג.

האמת היא שזה מעציב אותי מאוד שאנשים צריכים לקבוע ולהוביל את המדיניות הזאת שמו להם כיעד מדיניות תוך התעלמות מהצרכים של התושבים. גם אביגדור יצחקי אומר את זה בגלוי הוא אומר מצידי שהצעירים שיקנו שם דירות שיקנו שקי שינה וישנו ליד מקומות העבודה.

רינו צרור: לא, הוא לא אמר את זה באופן הזה.

ראש העיר פ”ת, איציק ברוורמן: הוא אומר את זה בגלוי, אני לא מצטט שיחות פרטיות רק דברים שאמר בגלוי באירועים שונים.

אתם רוצים לעזור, אנחנו מוכנים ללכת אתכם אבל תנו פתרונות שיבטיחו איכות חיים וצורת חיים נורמלית ונסבלת ואז נשמח להתקדם הלאה.




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x