צילום: דוברות בלינסון

ראש העיר פ”ת, רמי גרינברג ביקר בבית החולים בילינסון

בדומה לעיר פתח תקווה, בי"ח בילינסון, בין בתי החולים המובילים בארץ, נמצא בעיצומו של תהליך בינוי, התרחבות ופיתוח, לרווחת הציבור

ראש העיר התרשם מהמיון החדיש של ביה”ח ומתנופת הבינוי במרכז דוידוף, שמע על תכניות הפיתוח העתידיות, הודה למנהל ביה”ח ד”ר ערן הלפרן על העשייה ושיתוף הפעולה ואיחל הצלחה למנהל הנכנס, ד”ר איתן וירטהיים .

ד”ר ערן הלפרן, מנהל מרכז רפואי רבין (בתי החולים בילינסון והשרון) אירח את רמי גרינברג, ראש העיר פתח תקוה, בבילינסון. במהלך הביקור סיירו במיון החדיש והמתקדם בבילינסון ובמרכז דוידוף לטיפול וחקר הסרטן, שנמצא בעיצומו של תהליך בינוי רחב היקף. ראש העיר התרשם מתנופת הבינוי האדירה בביה”ח, שמתרחשת במקביל לתנופת הבינוי והפיתוח בעיר.

ד”ר ערן הלפרן, מנהל מרכז רפואי רבין (בתי החולים בילינסון והשרון): ” שמחתי לארח בביה”ח את ראש העיר ואני בטוח כי הביקור יוביל להמשך שיתוף פעולה והדדיות בין שני הגופים, לטובת תושבי האזור.”

ראש העיר רמי גרינברג: “אני מודה למנהל מרכז רפואי רבין ד”ר ערן הלפרן על סיור מרתק באחד מבתי החולים החדשנים והמובילים בארץ וכנראה גם בעולם. מרכז רפואי רבין הוא הגדול בישראל, והוא ביסס את מעמדו בזכות טיפול מצוין ואיכותי בחולים והישגים רפואיים פורצי דרך. אני גאה שמרכז מצוין זה נמצא בעירנו ומאחל הצלחה רבה לד”ר איתן ורטהיים “.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x