ראש העיר רמי גרינברג: “בקרוב הגמלאים יוכלו להחנות את רכבם בכל שעות היממה”

בין ההחלטות הראשונות שקיבל ראש העיר, הינה הטבה משמעותית לאזרחים וותיקים בני 70 ומעלה שהחנו את רכבם ללא תשלום רק עד השעה: 16:00

ראש העיר רמי גרינברג פתח את כהונתו בקול תרועה והחל ליישם את משנתו. עם כניסתו לתפקיד, החל לטפל בייעול המבנה הארגוני בעירייה ובצמצום במשאבים.

גרינברג מקיים בשבוע האחרון פגישות אישיות ואינטנסיביות עם כל מנהלי האגפים והמינהלים ומטווה באמצעות הנחיותיו את מדיניותו ואת השקפת עולמו.

מצב הניקיון וחזות העיר עומד בראש סדר יומו של ראש העיר והתוכנית שגיבש בימים האחרונים הינה בבחינת “מהפכה” של ממש ופרטיה יפורסמו בקרוב.

מאז פתיחת קומת ההנהלה לציבור, מגיעים ללשכת ראש העיר מידי יום עשרות תושבים ותושבות שמבקשים לברך את ראש העיר הנכנס. ברוב שעות היום דלת משרדו של ראש העיר רמי גרינברג נותרת פתוחה לרווחה, דבר המאפשר לתושבים פגישה בלתי אמצעית עימו.

בין ההחלטות הראשונות שקיבל ראש העיר, הינה הטבה משמעותית לאזרחים וותיקים בני 70 ומעלה שהחנו את רכבם ללא תשלום רק עד השעה: 16:00

ראש העיר הנחה את הגורמים העירוניים לשנות את חוק העזר העירוני ולהביא לאישור המועצה את ההטבה, לפיה יתאפשר לגמלאים להחנות את רכבם מידי יום ובכל שעות היממה, ללא תשלום.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

3 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
5 years ago

כל הכבוד רמי חזק ואמץ

יהודה אלקיים
5 years ago
Reply to  Anonymous

מברך את רמי גרינברג על כל הנחה או עזרה לותיקי העיר פתח תקוה

א
5 years ago

הייתה מטרה מאחורי הההחלטה להגביל עד השעה 1600
–להתחשב בתושבי מרכב העיר

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

3
0
Would love your thoughts, please comment.x