(ראש העיר פ"ת, רמי גרינברג)

ראש העיר רמי גרינברג לתושבי פתח תקווה: אתם תחליטו אם אסע לדובאי

ראש העיר פנה לתושבים "מצד אחד אני ציוני נלהב שלא עוזב את הארץ, ואת האמת – גם את העיר כמעט בכלל, מצד שני זו משלחת חשובה למדינה משמעותית בעת הזו, מצד שלישי אנו בזמן לא פשוט להיעדר מהעיר - בגלל משבר הקורונה". מה דעתכם?

ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג הפתיע בשעות האחרונות את תושבי העיר עם פנייתו אליהם בדף הפייסבוק האישי שלו, בו גולל בפוסט קצר את לבטיו האם לקבל את ההזמנה להשתתף במשלחת דיפלומטית של ‘השלטון המקומי’ לאיחוד האמירויות, או שמא עליו להישאר בעיר ולהמשיך להתמקד בניהול העיר ובהמשך ההתמודדות עם משבר הקורונה.

גרינברג שהיה מבין הראשונים בישראל לפעול להנצחת הסכם השלום עם איחוד האמירויות כשחנך מיד אולם ספורט חדש בעיר וקרא לו “איחוד האמירויות” על שם הסכם השלום, כתב בפוסט: “תושבים ותושבות יקרים. ברצוני לשמוע את דעתכם/ן האמיתית בנוגע להצעה להצטרף למשלחת של השלטון המקומי לנסיעה לאיחוד האמירויות בחודש הבא”.

“מצד אחד אני ציוני נלהב שלא עוזב את הארץ, ואת האמת – גם את העיר כמעט בכלל, מצד שני זו משלחת חשובה למדינה משמעותית בעת הזו, מצד שלישי אנו בזמן לא פשוט להיעדר מהעיר – בגלל משבר הקורונה והצורך לנהל את המשבר בזמן אמת ובכל העוצמה, וכן ישנם עוד לבטים שונים”.

“באמת חשובה לי דעתכם, כי מהתחלה ועד הסוף אני כאן רק למענכם וכל מה שאני עושה רק בשבילכם ובשמכם. אשמח לתגובותיכם/ן”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x