צילום: דוברות עיריית פ"ת

רה”ע ברוורמן בדיון על גל הרציחות בפ”ת: כותרות העיתונים עשו עוול לעיר

בדיון חירום שכינס ברוורמן בעקבות גל הרציחות בפתח תקווה אמר ברוורמן "על פי נתוני המשטרה, למרות שהעיר פתח תקוה גדלה משנה לשנה, אירועי הפשיעה בה הלכו ופחתו בחמש השנים האחרונות וגם נתוני הלמ"ס מראים זאת"

(צילום: דוברות עיריית פ”ת)

בעקבות הרצח של אריאל וואסי בסוף השבוע, כינס ראש העיר איציק ברוורמן באולם המועצה את בכירי העירייה מהאגפים השונים, כגון מינהל החינוך, עיר ללא אלימות, אגף חברה נוער וצעירים, לשכת בריאות הנפש, ביקור סדיר, המוקד העירוני, אגף הקליטה, השיטור העירוני ורבים אחרים ובהשתתפות סגני ראש העיר, מנכ”ל העירייה ומפקד משטרת פתח תקוה סנ”צ ברק מרדכי.

ברוורמן אמר במהלך הדיון “חווינו בחודש האחרון שורה של אירועי רצח נוראיים שהפכו את פתח תקוה למוקד בתקשורת ובציבור. רצף האירועים והמקבץ הוא בהחלט חריג”

לדברי ברוורמן “כותרות העיתונים עשו עוול לעיר. ברוב המעשים הקשים שהתרחשו בחודש האחרון בפתח תקוה מעורבים בגירים שאינם תושבי העיר והם מקריים ואינם מאפיינים את אורח חייה של העיר, אבל רצף האירועים הפכו את המקרים המצערים האלו לבעייתיים ופגעו שלא בצדק בתדמיתה של העיר.”

עוד אמר ברוורמן בדיון “כינסתי אתכם למפגש ראשון בסדרת מפגשים שנקיים, כשהמהות היא לפעול במסגרות החינוכיות ובקרב בני הנוער במיגור השיח האלים ברשתות החברתיות ובכלל. גם כאן בישיבות המועצה כשהרוחות מתלהטות נאמרים דברים אישיים קשים ומתלהמים. דבר נוסף שמצריך חשיבה ופעולה הוא בשימוש הגובר באלכוהול גם בגילאים צעירים יותר וזו תופעה ארצית מדאיגה מאוד.”

ברוורמן קרא למשתתפים הדיון לחשוב יחד כיצד ניתן להתמודד עם תופעות שכאלו “אמנם כבר כיום קיימת תוכנית לימודית העוסקת בתחומי האלכוהול והאלימות, נהיגה באופניים חשמליים וכו’ אבל יש מקום להעמיק את השיח. יש לי רק מילים טובות לומר על הפעילות של משטרת פתח תקוה בפיקודו של ברק שפועלת לא מעט במישור המניעתי”

ראש העיר הוסיף כי “לאחרונה, גם בזכות הלחץ שאנחנו הפעלנו, אושרו תקנים נוספים למשטרת פתח תקוה שכולם מיועדים לתגבור השיטור במרכז העיר ובאזורים נבחרים. כבר היום ניתן לראות לפחות עשרה שוטרים שמסתובבים במרכז העיר, אליהם יצטרפו בהמשך שוטרים נוספים, גם כאלה במסווה”

ברוורמן ציין כי “על פי נתוני המשטרה, למרות שהעיר פתח תקוה גדלה משנה לשנה, אירועי הפשיעה בה הלכו ופחתו בחמש השנים האחרונות וגם נתוני הלמ”ס מראים זאת”

צפו בתחקיר ‘ערוץ 10’: האם מרכז פתח תקווה הפך להארלם?

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x