רה”ע ברוורמן מסר המפתחות למבנה החדש לנציגי ‘יוצאי חברון’

לפני כשלוש שנים במעורבות ישירה של ראש העיר פתח תקווה, איציק ברוורמן הושגה הסכמה בין המתפללים במקום ומבנה הקבע יצא לדרכו כאשר את השלב הראשון המבנה התת קרקעי בנתה העירייה

בשעה טובה ומוצלחת, ראש העיר עו’ד איציק ברוורמן מסר הערב בלשכתו לנציגי בית הכנסת ‘יוצאי חברון’ בשכונת גני הדר את מפתחות המבנה החדש שישמש זמנית את הקהילה כ’בית המדרש המרכזי’ עד לסיום בנייתו של בית הכנסת הקבוע שיבנה מעל המבנה התת קרקעי שבנייתו הושלמה.

לאחר בניית שלושת בתי הכנסת שמעל, ישמש המבנה התת קרקעי את כלל מתפללי בתי הכנסת ‘יוצאי חברון’ ‘אבי עזרי’ ו’בית הכנסת הספרדי’.

כידוע, על המגרש יושבים שלושה בתי כנסת של שכונת יוצאי חברון, בית הכנסת המרכזי יוצאי חברון, בית הכנסת הספרדי של השכונה ובית הכנסת אבי עזרי. במשך שנים ארוכות (20 שנה) התנהל מאבק על החלוקה של המגרש ועתיד המקום מה שמנע את בניתו של מבנה קבע ובשל המאבק – מאות מתפללים התפללו במבנים ישנים מאוד.

לפני כשלוש שנים במעורבות ישירה של ראש העיר פתח תקווה, איציק ברוורמן הושגה הסכמה בין המתפללים במקום ומבנה הקבע יצא לדרכו כאשר את השלב הראשון המבנה התת קרקעי בנתה העירייה, מבנה שישמש בעתיד לאחר בניית המבנה כולו כמתנ”ס שכונתי לפעילות כלל תושבי השכונה ובנתיים ישמש כבית כנסת זמני עד להריסת הקראוונים ובניית מבנה של קבע על ידי תושבי השכונה מעל המבנה התת קרקעי.

ראש העיר ברוורמן הביע את שמחתו על ההתקדמות המשמעותית של בתי הכנסת בשכונה לאחר 20 שנה של תפילה בקראוון מוזנח ומיושן “הבטחתי למצוא פתרון, והבטחות צריך לקיים. וקיימתי. ואני שמח על כך”.

נציגי הקהילה הודו לראש העיר ונציגי הציבור החרדי בעיר הרב אליהו גינת, אוריאל בוסו, אליהו ברוכי והרב מנחם שוורץ והביעו את הערכתם העמוקה בשם כל תושבי השכונה ומתפללי בתי הכנסת לאחר ששנים רבות של ציפייה נמצאות במסלול חיובי שהשלב הראשון שלו הסתיים היום.

יוצאי חברון גני הדר פתח תקווה (3) יוצאי חברון גני הדר פתח תקווה (1)

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x