צילום: ראובן קפושינצקי

רון כץ, ראש מנהל החינוך: “ילדים אלרגיים יזכו ליחס הוגן ולסביבה נקייה. נעשה מהפכה בנושא”

רון כץ "ילדים הסובלים מאלרגיה אינם צריכים לסבול גם מיחס מפלה. מינהל החינוך בפתח תקוה יפעל לטובת הילדים האלרגיים על מנת שיזכו לסביבה בטוחה ונקייה וליחס הוגן ושוויוני. נעשה מהפכה בנושא זה בפתח תקוה".

בשבוע שעבר נפגש מ”מ רה”ע וראש מינהל החינוך רון כץ ומנהל המינהל רמי הופנברג עם נציגי הורים בנושא ילדים אלרגיים במוסדות החינוך. במהלך הפגישה טענו ההורים כי בחלק מבתי הספר והגנים אין התייחסות לילדים עם אלרגיה וסיפרו על מקרים בהם חולקו ממתקים עם בוטנים (במבה למשל) בגן/כיתה בהם יש ילד הסובל מאלרגיה לבוטנים, מקרה בו חולקו לילדים באופן ספונטני פיצות או סופגניות, מבלי לדאוג לילדים הסובלים מרגישות לגלוטן וכדומה.

ראש מינהל החינוך רון כץ אמר כי יש לתת התייחסות מיוחדת לילדים עם אלרגיות וביקש כי יחודדו ההנחיות של חוזר מנכ”ל בכל הגנים ובתי הספר. עוד ביקש כי ייעשה מיפוי של הילדים ויתלו שלטי מידע בכניסה לגנים ולבתי ספר בהם יש ילדים אלרגנים, הזקוקים למרחבי למידה הנקיים מהאלרגן.

מנהל מינהל החינוך רמי הופנברג אמר כי ידאג להכשרות ולהרצאות מפי אנשי מקצוע לאנשי החינוך ויחדד בקרב המנהלים והמנהלות את הנחיות חוזר מנכ”ל בנושא.

רון כץ “ילדים הסובלים מאלרגיה אינם צריכים לסבול גם מיחס מפלה. מינהל החינוך בפתח תקוה יפעל לטובת הילדים האלרגניים על מנת שיזכו לסביבה בטוחה ונקייה וליחס הוגן ושוויוני. נעשה מהפכה בנושא זה בפתח תקווה”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x