רועי פן הוצב במקום השלישי ברשימת ‘אכפ”ת’ של איציק ברוורמן

מפתיע - בניגוד לערכות כי ברוורמן יציב בשלישיה הפותחת ברשימה הפוליטית שלו אישה, הערב הכריז ראש העיר המכהן איציק ברוורמן כי רועי פן יוצב במקום השלישי ברשימתו. ברוורמן הוסיף "יהיה ייצוג נכבד של נשים"

(צילום: יח”צ)

למקום השלישי ברשימה של ראש העיר יוצב הפעיל החברתי וחבר הנהלת העיר רועי פן. “הוא איש רציני ישיר וישר עם יכולות עבודה וביצוע. איש שיש לו את כל התכונות הנדרשות. ” אמר ראש העיר המכהן איציק ברוורמן בהתייחס למצטרף החדש.

פן, יליד פתח תקווה וכיום מתגורר בשכונת נווה גן נשוי פלוס 2 . בנוסף להיותו חבר הנהלת העיר, הוא מכהן כראש אגף מערכות מידע ומחשוב בעירייה. פן מחזיק ברקורד עשיר של עשייה ציבורית למען תושבי העיר והשכונה. בין פעולותיו ניתן למנות את קידום שלל הפרויקטים בשכונה, ביניהם בתי ספר, מבני ציבור ופארקים. כמו כן סייע באופן שוטף לפניות התושבים, וכיהן כנציג השכונה בוועד גני הילדים העירוני.

פן בוגר הטכניון ובעל תואר שני בהנדסת חשמל מאוניברסיטת תל אביב, חוזר על ידי רשימות נוספות של מועמדים שונים, אך בחר ללכת עם ראש העיר המכהן ברוורמן. “אנחנו רואים עין בעין את האתגרים, המהפכה השקטה בעיצומה ואת העשייה הזו חייבים להמשיך.” אמר פן.

ראש העיר פ”ת, איציק ברוורמן הוסיף: כדי לבצע, צריך סיעה גדולה וחזקה, אני צריך אנשים שהציבור מאמין בהם. אני מחפש אנשים חרוצים עם יכולות שיבואו לעבוד. ברשימה יהיה ייצוג נכבד של נשים ומתוכן פנים חדשות”.

עוד אמר ברוורמן: פ”ת הפכה להיות עיר אטרקטיבית עם מערכת החינוך המובילה בארץ. פ”ת היא מבין הערים המבוקשות לבניה בארץ. זו הסיבה שכאשר קופה העיר תתמלא, נוכל להוריד את הארנונה. אני מתכוון לפנות לשרי האוצר והפנים בעניין.




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x