תיעוד: ידידים

רחוב המגינים: תינוק כבן שנה ננעל בשגגה ברכב לעיני אמו

בן שנה ננעל ברכב בשגגה וחולץ ממנו בשלום על ידי מתנדב ידידים • "תחושה מדהימה כל פעם מחדש. גם בחילוץ 38" • בידידים קוראים להורים לאמץ "כלל מפתח"

הבוקר (חמישי) בשעה 9:15 התקבל דיווח במוקד ידידים אודות תינוק כבן שנה שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו ברחוב המגינים בפתח תקווה.

שמריה אבא שאול, מנהל סניף פתח תקווה, נענה לקריאה ויצא מהר למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו, חילץ שמריה את התינוק בשלום, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

שמריה מספר: “בדיוק סיימתי להכין סרטון פרשת שבוע שאני משדר כמידי שבוע, הכנסתי את החצובה לאוטו ואז קיבלתי את הקריאה. המרחק האווירי היה 400 מטר וברוך ה’ הכבישים היו ריקים. הגעתי תוך דקה. רק אתמול היה לי חילוץ מורכב של שני כלבים מבית, ולכן הערכה הייתה תקולה בחלקה. בזכות ביטוח ישיר שתרמו לידידים ערכות נוספות הייתה לי ברכב עוד ערכה שהייתי אמור למסור למתנדב נוסף. השתמשתי בה ותוך דקה הרכב נפתח והתינוק החמוד חולץ בשלום”. שמריה משתף בתחושה שלו וקורא להורים לשים לב: ” זו תחושה מדהימה כל פעם מחדש, גם כשמדובר בחילוץ השלושים ושמונה שלי של ילד נעול ברכב. אנחנו קוראים להורים לשים לב לכלל המפתח ולהשאיר את מפתח הרכב אצלם תמיד”.

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ “כלל מפתח” ולשמור עמם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית מכל טלפון.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x