צילום: דוברות הצלה פתח תקווה

מות הפועל ברחוב השחם פ”ת: שלושה חשודים יובאו להארכת מעצר

חובשי מד"א - מתנדבי 'הצלה פתח תקווה' הוזעקו אתמול (ב') לאתר בנייה ברחוב השחם בעקבות דיווח על פועל שנפגע מחפץ כבד שנפל עליו, הוא פונה במצב אנוש לבית החולים שם נקבע מותו

החובשים יחד עם מתנדבי ארגון ‘ הצלה’ העניקו טיפול רפואי ראשוני לפועל כבן 40, והוא פונה לבית החולים בילינסון במצב אנוש,מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית.

משה גדליה ואשר בללו חובשים במד”א הצלה פתח תקווה הוסיפו: “לדברי הפועלים במקום, הפצוע נפגע מצינור מתכת שפגע בו באחת הקומות, הוא היה מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול ראשוני שכלל סיוע נשימתי והוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד”א במצב אנוש ולא יציב. בבית החולים נקבע מותו של הפועל.”

מהמשטרה נמסר כי מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום מתברר כי חפץ נפל מגובה ופגע בפועל. הפועל פונה במצב קשה מאוד לבי”ח בלינסון, שם נקבע מותו. נציגי משרד העבודה עודכנו. נסיבות האירוע נבדקות.

זהו המקרה השני בתוך כחודש בו נהרג פועל בניין בעיר, לפני כחודש דיווחנו כאן ב’פתח תקוואי – חדשות פ”ת‘ על פועל סיני שנהרג ברחוב המגשימים בעיר.

עדכון: בהמשך לתאונת העבודה הקטלנית אמש ברח’ שחם בפ”ת, היום (ג’) יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבימ”ש השלום בפ”ת 3 חשודים; מנהל העבודה, בן 50 מרמת הגולן ושני חשודים פועלים זרים מפ”ת. החקירה נמשכת.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x