מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

רילוקיישן לישראל: מדריך חובה לעולים חדשים ותושבים חוזרים

אם אתם חוזרים לישראל לאחר שהות ממושכת בחו”ל, או שאתם מתכננים עלייה לארץ, ומחפשים מדריך מהיר שינחה אתכם בתהליך, המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם! מדריך זה יעזור לך להבין איך להתנהל בתהליך, להכין את המסמכים הדרושים, כמה טיפים להתמקמות קלה.

רילוקיישן לישראל עשוי להיות תהליך מרתיע, אבל התהליך יכול להתנהל באופן חלק עם ביצוע הצעדים הפשוטים המתוארים במדריך זה. המדריך מציג את הצעדים שיש לנקוט בהם לפני החזרה לארץ, ואיך להתנהל בתקופה הראשונה.

שכירת חברת רילוקיישן ולוגיסטיקה מקצועית אם יש צורך בהעברת תכולה גדולה

אריזת החפצים היא הצעד הראשון למעבר לישראל, ומומלץ לקחת רק את הפריטים החיוניים. מומלץ לתכנן את המעבר זמן רב מראש כדי לבחור נכון חברת שילוח מסין לישראל, או מכל מקום אחר בעולם שממנו אתם חוזרים לארץ לאחר השהות הארוכה, ושמרו איתכם בהישג יד את רשימת מספרי הטלפון וכתובות הדואר האלקטרוני של נציגי החברה.

חשוב לוודא שיש לכם את כל המסמכים הנדרשים לתהליך, ולהכין מראש מקום לינה זמנית למשך השבועות הראשונים, אם אתם עולים חדשים או שאין לכם משפחה או חברים שתוכלו להתארח אצלם בתקופה הראשונה.

פתיחת חשבון בנק בישראל

עולים חדשים רבים אינם מודעים להתנהלות הכלכלית בישראל, וגם תושבים חוזרים לאחר שהות ארוכה בחו”ל אינם מודעים לשינויים בניהול חשבונות בנק ישראליים. חלק מהשירותים המוצעים על ידי חברות שילוח לישראל כוללים גם סיוע בהכנת המסמכים הנדרשים לפתיחת חשבון בנק, וחשוב להתייעץ עם המומחים בכל הנוגע להתנהלות נכונה.

חשבון בנק ישראלי נדרש על מנת לשלם את החשבונות ולקבל את המשכורת, והוא חיוני מכיוון שבתקופה הראשונה לאחר החזרה לארץ, יהיה צורך במקורות כספיים רבים, וחשוב שההתנהלות הכלכלית תהיה נכונה, מבלי שיהיה צורך לקחת הרבה מזומנים לכל מקום.

הבנת מערכת הבריאות הישראלית

שירותי הבריאות הישראליים מספקים רמת כיסוי לטיפולים רפואיים לכל האזרחים, וניתן לשדרג את הזכאות לטיפולים הבסיסיים, עם רכישת ביטוחים רפואיים משלימים או פרטיים בתוכניות שמוצעות על ידי קופות החולים בארץ או על ידי חברות הביטוח.

שירותי הבריאות המשלימים או הפרטיים עשויים להיות יקרים, אבל חשוב לוודא שיש לכם תוכנית כיסוי רפואי טובה עם הגעתכם לישראל.

דיור: קניית בית וקבלת משכנתא או סיוע בשכר דירה לעולים חדשים או לתושבים חוזרים

אם אתם תושבים חוזרים או עולים חדשים שמתחילים תהליך רילוקיישן לישראל, בעלות על בית תהיה הגשמת חלום, ותמיד משתלם יותר, במונחים של עלויות לטווח הארוך, לחתור לקראת רכישת בית בהשוואה לשכירת דירה.

הממשלה מממנת עזרה חלקית בתשלום שכר דירה, וניתן להשתמש בסיוע כספי זה לשם צבירת הון עצמי בנכס שעולה בערכו. לרכישת בית יש יתרונות נוספים מבחינה השקעה, מכיוון שגישה זו מסייעת בצבירת עושר לאורך זמן.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x