צילום: עיריית פ"ת

‘רימון – ביה”ס למוסיקה’ פותח מרכז לימודי חדשני – טכנולוגי לבני נוער בפתח תקווה

לראשונה בישראל, פותח רימון,  המוסד המוביל ללימודי מוסיקה, מרכז פעילות חדשני המיועד לבני נוער, בהיכל התרבות העירוני בפתח תקווה

בפעם הראשונה במהלך 37 שנות פעילותו, ‘רימון – ביה”ס למוסיקה’ פותח מרכז טכנולוגי-חדשני    בישראל, מחוץ לקמפוס המרכזי שלו, בעיר פתח תקוה. המרכז, המיועד לפעילות בני נוער בכיתות ז’-יב’, ממוקם בהיכל התרבות העירוני המפואר בפתח תקוה, שעבר בשנה האחרונה מתיחת פנים נוספת לקראת קליטת הפעילות של רימון. פעילות המרכז תחל כבר בסוף חודש מרץ ותימשך גם לתוך חודשי הקיץ בהם יופעלו פעילויות, קורסי קיץ והכשרות. כל זאת, על מנת להציע תוכניות לימודים ייחודיות ואיכותיות בתחום המוסיקה לקהל הצעיר בפתח תקוה.

מרכז רימון בעיר מושתת על ציוד טכנולוגי מוסיקלי מהמתקדמים בעולם בתחומי המחשוב וההפקה המוסיקלית, בהשקעת משאבים כספיים בהיקף של כ-3 מיליון שקל. הוא נבנה מתוך מחשבה על תנאי העבודה של מוסיקאי העתיד ומתוך כוונה להעניק ללומדים בו מיומנויות לפיתוח כשרונם ולהשתלבות בתעשיית המוסיקה.

תלמידי העיר במגמות המוסיקה בתיכונים ובחטיבות הביניים יוכלו להנות משפע של הכשרות והדרכות מתקדמות בתחומי הטכנולוגיה והמוסיקה כחלק מתוכנית הלימודים במגמות. הקורסים שיילמדו הם הקלטה באולפן, עריכה והפקה מוסיקלית ואלקטרונית עם תוכנות לעריכת סאונד מהמתקדמות ביותר כמו קיובייס ואבלטון, די ג’יי, כתיבה והלחנת שירים ועוד. כמו כן, ייפתח מסלול לימוד ראשוני מסוגו ליצירת מחזות זמר, אחד מהתחומים המוסיקליים הכי פופולאריים כיום, וילמדו קורסים תיאורטיים דוגמת תיאוריה, הרמוניה מוסיקלית ועוד.

כל המורים במרכז הינם מורים מקצועיים ובוגרי רימון. בוגרי התוכניות והקורסים השונים שייערכו במרכז יוכלו לצבור קרדיטים שיזקפו לזכותם בהרשמה ללימודי המשך בקמפוס הראשי של רימון, ואף יוכלו לזכות במלגות הצטיינות ללימודי המשך ברימון. ההרשמה לקורסים כבר החלה ופרטים על הקורסים ניתן למצוא באתר רימון.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x