מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

רישיון קבלן כוח אדם

FREEPIK

רישיון קבלן כוח אדם

כל תאגיד, חברה או ישות משפטית שזקוקה לקבל רישיון קבלן כוח אדם צריכה לפנות למשרד הכלכלה לשם קבלת הרישיון. מדובר על פרוצדורה שעשויה להתמשך כשלושה חודשים והיא תכלול שלבים שונים. המטרה של הבקשה היא לקבל לאחר בדיקה רלוונטית, רישיון להיות קבלן כוח אדם או שירות על פי הנהלים והדרישות שנקבעו על ידי משרד הכלכלה. בין היתר ייבדקו התנאים הללו לשם קבלת הרישיון.

מהם התנאים לקבלת רישיון קבלן כוח אדם?

  • על המבקש להיות בעל שלוש שנות ניסיון בתחום ניהול כוח אדם או במתן מענה של שירות כוח אדם.
  • מבקש קבלן שירותים צריך להיות בעל ניסיון עסקי או ניהולי של לפחות שנה אחת.
  • מבקש רישיון צריך להמציא ערובה או ערבות בנקאית לשם מילוי החובות שלו ביחס לעובדים שלו. הערבות תהיה בהתאם להיקף של העסק וכן לפי התקנות של חוק העסקת עובדים.
  • ייבדק עברו של המבקש, ויתברר כי אין לא עבירות קודמות וכי אין לו כלל עבר פלילי בשנים שקודמות להגשת הבקשה.
  • למבקש צריך שיהיה משרד שלו גישה נוחה וכן תנאים סניטריים מתאימים. במקום צריך להיות חדר המתנה וחדרי ראיון מופרדים. כמו כן צריך המקום להיות מתאים לאנשים בעלי מוגבלויות.

כיצד מגישים בקשה?

בקשה לקבלת רישיון צריך להגיש בהתאם לכללים. בין היתר תכלול הבקשה תמונת פספורט של המבקש, קורות חיים. עבור רישיון קבלן שירות יש לצרף אסמכתאות בדבר ניסיון ניהולי או ניסיון עסקי. עבור רישיון קבלן כוח אדם יש לצרף אסמכתא בדבר ניסיון ניהול כוח אדם של שלוש שנים. יש להציג תעודת רישום מרשם החברות או תעודת עוסק מורשה. בנוסף יש להציג טופס תיאור משרדי החברה כלל תמונות שמתארות את התנאים במקום. הצילום יתבצע מבפנים ומבחוץ. התאור יהיה חתום על ידי עורך דין. מסמכים נוספים שצריך להציג; העתק חוזה שכירות, מאזן בוחן, טופס מזמינים שירות, רשימת בעלי תפקידים בכירים, רשימת עובדים, טופס הצהרה המהווה הסכמה לקבלת מידע פלילי, התחייבות מבקש הרישיון ומסמכים נוספים.

לפעול בעזרת ליווי מקצועי

מדובר על תהליך מוגדר וממושך שכולל בדיקות מעמיקות ומאתגרות. כדי לעבור את התהליך בהצלחה ובקלות כדאי להיעזר בגורמים מקצועיים ומנוסים בתחום קבלת רישיון קבלן כוח אדם או שירות. בעזרת מלווה מקצועי שמכיר את הנושא ועבר אותה לצד לקוחות נוספים הדרך עשויה להיות קצרה ויעילה יותר, היא תתמשך פחות זמן ותעזור לכם לצלוח מעל אתגרים שעלולים לצוץ בדרך כי המצאת המסמכים כולם והכנתם עלולה להיות אתגר מתיש למי שאינו מנוסה בכך. בחרו עו”ד מומחה שמציע ליווי בנושא קבלת רישיון קבלן כוח אדם או רישיון קבלן כוח אדם או שירות. זו הדרך שלכם להיות רגועים שהתהליך עתיד להתנהל באופן הנכון והיעיל ביותר, וכי אתם עתידים לקבל את הרישיון ללא עיכובים ובלי אמתלות שונות.

 

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x