מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

רעיונות להשלמת הכנסה

(צילום: pixabay)

אם אתם מרגישים שחסר לכם כסף, אתם לא חייבים לרוץ לבנק ולבקש הלוואה. אם נמאס לכם להיות תלויים בהורים או לשמוע שוב את הבוס מסרב לתת לכם העלאה, הפתרון נמצא במקום אחר. קבלו שפע של רעיונות להשלמת הכנסה. בלי שצריך לעזוב את העבודה. רעיונות שמתאימים בחלקם גם לסטודנטים, הורים לילדים, פנסיונרים וממש לכל אחד.

שיעורים פרטיים

אם הייתם תלמידים טובים, אם אתם אוהבים ללמד אבל לא במערכת החינוך, תוכלו להציע שיעורים פרטיים במקצועות שונים. הביקוש העיקרי הינו לשיעורים פרטיים בחשבון ובאנגלית. עם זאת, יש ביקוש גם לשיעורים במדעים ואפילו שיעורי שפה (בעברית או בשפות אחרות). אפשר לתת שיעורים לעולים חדשים או לאנשים שרוצים ללמוד שפה נוספת.

אתר מכירות באינטרנט

לפתוח חנות, זה לא מתאים לכל אחד. צריך להשקיע לא מעט זמן וכסף. אבל בניית אתר מכירות זה כבר סיפור אחר לגמרי. אפשר בהחלט לנהל אתר מכירות באינטרנט בתור עבודה צדדית. אם תהיו מהמצליחים ביותר, תגלו לאחר זמן שההכנסה הצדדית הופכת להכנסה מאוד גבוהה.

הכנת אוכל לאנשים עסוקים

אם אתם יודעים לבשל, אתם יכולים להפוך את הכישרון הזה ליופי של הכנסה צדדית. תוכלו להכין אוכל לאנשים עסוקים, בשכונה שלכם. יש הורים שישמחו לקנות אוכל חם וביתי שיהיה לילדים מה לאכול אחרי בית הספר. ואם אתם אלופים באפייה, גם לעוגות ולקינוחים לימי הולדת ואירועים יש הרבה ביקוש.

בייבי סיטר וטיפול בילדים

שמרטפות ושמירה על ילדים, זוהי דרך מעולה להרוויח כסף נוסף. על פי רוב, זו עבודה שמתאימה לנערות ולנשים, אולם בהחלט מסתמן שינוי. כפי שיש גננים גברים בכמה גני ילדים, כך יש גם בנים שיודעים לטפל בילדים בצורה נהדרת.

דוג ווקר

כשאנשים יוצאים לחו”ל, הם זקוקים למישהו אמין, שייקח את הכלב לטיול. אולי גם על הדרך ישקה את העציצים וירוקן את תיבת הדואר. אם אתם חובבי כלבים, זוהי דרך טובה מאוד לכסף נוסף. אגב, חלק מהדוג ווקרים מסוגלים אפילו לקחת כמה כלבים לטיול, בעת ובעונה אחת.

חלוקת פליירים או עיתונים

עסקים רבים מפרסמים את עצמם באמצעות פלאיירים. תוכלו להשלים הכנסה על ידי חלוקת פלאיירים לעוברים ושבים או חלוקת עלונים לתיבות הדואר. יש גם לא מעט הצעות עבודה לחלוקת עיתונים, בתור משרה שניה.

שטיפת בתים או משרדים

אתם חולים על ניקיון? אם אתם אוהבים לנקות, תוכלו לעשות מזה כסף. השלמת הכנסה על ידי ניקיון בתים או משרדים פעם או פעמיים בשבוע, תלוי עד כמה אתם פנויים. גם ניקיון חדר מדרגות זה בהחלט אופציה.

מכל כישרון אפשר להרוויח

למעשה, מכל כישרון שיש לכם, אתם יכולים להרוויח. אפשר ללמד נגינה או לנגן באירועים. אפשר להציע שירותי תיקון בגדים או סידור ציפורניים. אפשר לכתוב ברכות, לסדר אלבומי תמונות, להציע שירותי עיצוב גרפי, לימוד רכיבה על אופניים ועוד ועוד.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x