צילום: יאיר הרמן

רצים לזכרם בישיבת אמית כפר גנים פתח תקווה

השבוע יזמה ישיבת אמית כפר גנים מרוץ לזכר חללי צה"ל בפתח תקווה ובתוכם שלושת בוגרי הישיבה היקרים: רס''ן מוטי שמיר הי"ד, סמ"ר אוריאל סגל הי"ד וסמ"ר עמית בונצל הי"ד. במירוץ השתתפו תלמידי הישיבה, צוות המורים וההנהלה (ובתוכם גב' הדס שמיר, מנהלת בית הספר לחינוך מיוחד בישיבה, ודודתו של מוטי שמיר הי"ד).

בתחילת המסלול, חולקה לכל משתתף מדבקה גדולה עם שם של נופל, שהודבקה על החולצות. בסיום המסלול התקיים טקס ובו נשאו דברים ראש הישיבה הרב ניצן ברגר, בנצי שמיר, שסיפר על בנו מוטי שמיר הי”ד ומשה פרידמן מחזיק תיק החינוך הדתי במועצת העיר.

המסלול ארך כארבעה קילומטרים, התלמיד עומר קליין שסיים אותו בזמן המהיר ביותר, מספר: “חווית הריצה לזכרם של חללי הישיבה והעיר הייתה מרגשת מאוד עבורי, התרגשתי להדביק על חולצתי את שמו של בוגר הישיבה מוטי שמיר הי”ד. נהניתי במירוץ ואני שמח שהישיבה בחרה לציין את זכרם, חשוב שנזכור שבזכותם אנחנו חיים כאן במדינה, ויכולים לקיים פעילויות כמו המירוץ הזה”.


הרב ניצן ברגר, ראש ישיבת אמית כפר גנים: “יוזמה מרגשת זו של “רצים לזכרם” מצטרפת למספר יוזמות שבמסגרתן אנחנו מבקשים לחנך את הבנים לשותפות אמיתית בכאב, באובדן ובעיקר בדרכי הנצחה שונות לגיבורים שנפלו במערכות ישראל ובפעולות האיבה. המלחמה הנוכחית מזמנת גם את האתגר הזה שמתוכו אנחנו מבקשים להצמיח כוחות של אופטימיות ותקווה. יישר כח גדול למאות תלמידי הישיבה שהיו שותפים במירוץ יחד עם הצוות החינוכי וכך זכינו להעלות על נס את גבורת הנופלים במערכה הכבדה!”.

רמי גרינברג, ראש העיר פתח תקווה: “יישר כוח לתלמידים היקרים על היוזמה החשובה ועל הפעילות הערכית לקראת המשך חייהם הבוגרים וגיוסם לצה”ל, יישר כוח גם לצוות ההוראה שפועלים במסירות אין קץ להטמעת ערכים חינוכיים בתלמידי העיר. פתח תקווה מוקירה וזוכרת את החיילים הגיבורים שנפלו על הגנת המולדת, ובימים אלו כולנו מתפללים לבשורות טובות, לשובם של החיילים הביתה בריאים ושלמים וכמובן לשובם של החטופים והחטופות שלנו לחיק משפחותיהם”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x