צילום: לשכת הדובר

שבוע החינוך בפתח תקוה בסימן אחדות

שבוע החינוך יתקיים השנה בין התאריכים 29.3-5.4.19 ומטרתו לעורר מודעות לעשייה ולפעילות הענפה המתקיימת לאורך כל השנה בכלל מוסדות החינוך בעיר.

שבוע החינוך בפתח תקוה, מתקיים במתכונת הייחודית לעיר. בשבוע זה מתקיימות פעילויות במרחב הבית ספרי ומחוצה לו, בתחומי יזמות וחדשנות לימודית, אומנות, ספורט, היסטוריה, חגים, מוסיקה, רטוריקת הדיבור, מנהיגות, טבע וסיורים ועוד. בשבוע זה פותחים מוסדות החינוך את שעריהם בפני הציבור הרחב בכלל וההורים בפרט, לצפייה, השתתפות והתרשמות, בהתאם לאירוע. השנה שבוע החינוך הינו בסימן “אחדות” – היכולת ליהנות מהחיבור ההרמוני בין דומים, שווים, שונים או ניגודים.

מטרת שבוע החינוך היא לחשוף את הפעילות החינוכית-פדגוגית המתקיימת בכל המסגרות הפורמליות והבלתי פורמליות, תוך מכוונות לשיתוף קהילת העיר בעשייה החינוכית. השנים האחרונות התאפיינו בלמידה משמעותית בכל מוסדות החינוך העיר. למידה מתוך חקר וסקרנות, עידוד יוזמות חדשות, למידה במרחבים בלתי שגרתיים והתייחסות לתחומי ההתעניינות של התלמידים תוך התחשבות בצרכיהם ונטיית ליבם. כל אלה ועוד יצרו בעיר מארג עשיר של פרויקטים ייחודים ועשייה פדגוגית בלתי שגרתית.

בין האירועים המרכזיים שיתקיימו בשבוע זה: תערוכת אמנות של קהילת בתי הספר היסודיים בעיר – “בפתח תקוה מדברים אחדות”, מיזם חינוכי המציג עשייה אמנותית במגוון תחומים: אמנות, פיסול, צילום, קול וצבע. התערוכה תוצג במרחב הציבורי סביב האגם האקולוגי. קהילת בתי הספר היסודיים בשיתוף צוות המינהל אף הקליט שיר שילווה את שבוע החינוך. פתיחת התערוכה תתקיים ביום חמישי 28.3 בשעה 10.00 בפארק ע”ש יצחק אוחיון.

ראש העיר רמי גרינברג “בשבוע החינוך אנו פותחים את שעריהם של כל מוסדות החינוך בפני ההורים והציבור כולו. השנה שבוע החינוך הוא בסימן “אחדות”. כוחה של האחדות הוא בקבלת השונות, הייחודיות והערך המוסף של כל אחד ואחת בחברה. אנו מאמינים בשיתוף וקבלה ומחנכים כך את ילדינו. אני מזמין את הציבור לבוא ולקחת חלק בפעילויות השונות שמתקיימות בכל מוסדות החינוך במסגרת שבוע החינוך, וליהנות מהעשייה העשירה המתקיימת בכלל מוסדות החינוך, הן בפעילות הפורמלית והן בפעילות הבלתי פורמלית בשעות אחה”צ”.

מ”מ רה”ע וראש מינהל החינוך רון כץ “שבוע החינוך בפתח תקוה הוא הזדמנות לשתף את ההורים בדבר הפעילות הענפה המתקיימת בבית הספר ובגן בו לומד ילדם, וכן לשתף את הקהל הרחב בהישגי התלמידים ובעשייה הרבה והיומיומית עליה עומלים הילדים וצוותי החינוך וההוראה בעיר במהלך כל השנה, ועל כך תודתי והערכתי הרבה להם”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x