שבוע לאסון מירון נחתם במיזם מרגש: מאות ילדים מפ”ת יציינו את ‘שבוע המעשים הטובים’

רשת גני הילדים של מעין החינוך התורני פתח תקווה יוצאת עם מיזם חדשני ומדהים לילדי גני מעיין החינוך: שבוע שכולו מוקדש לעשיית מעשים טובים, נתינה ואהבה לסובבים אותנו

עשייה, חדשנות וחינוך ערכי ללא הפסקה. גני מעיין החינוך התורני פ”ת ידועים בהשקעתם הרבה בכל פרמטר, גם ביצירתיות פורה בכל הקשור לחינוך לערכים, באופן שיהיה חוויתי במיוחד לילדים הרכים.

עתה, טרום חג השבועות הקרב ובא עלינו לטובה יצאו ברשת עם מיזם מיוחד, עשיר, מושקע ומכונן וזאת בסימן, זוכרים ופועלים לעילוי נשמת נספי מירון”: שבוע המעשים הטובים”. כן כן, לא יום אחד, אלא שבוע שלם בו יעסקו הילדים, ילמדו ויחכימו בכל נושאי בן אדם לחברו – נתינה, חסד, כיבוד הורים, אחים ואחיות, סבא וסבתא, דאגה לזולת ועוד.

במסגרת הפעילות קיבל כל ילד בגן ערכת מזוודה בשם “מזוודת האוצרות שלי” בה נמצאים 7 כרטיסיות עם משימות יומיות בשילוב אביזרי עזר להשלמת המשימה. לדוגמא, משימת “אין כמו אבא ואמא בעולם” בה הילד/ה נדרשים לשאול את אמא במה יוכלו לשמח אותה, ליצור יצירת פרח שצורפה לכרטיסייה ולהעניק אותה במתנה לאמא, או לדוגמא משימת החברים שבגן הם עולמי הקטן בו נדרש הילד במשימה לחשוב על חמישה חברים אותם הוא ירצה לשמח, לכתוב להם מכתבים או ציורים, הכניס למעטפה צבעונית שצורפה לערכה ולחלק אותם לחברים בגן ועוד ועוד.

את הפעילות יגבה מרחב קולי עשיר שייפתח במיוחד לצורך המשימה בו יופעלו פעילויות נושאות פרסים, סיפורים ושירים יומיים מותאמים ותוכן עשיר בנושא הנלמד, הפעילות גם תלמד במסגרת הצהרונים כדי לתת מענה מקיף והלימה לנושאי הלימוד בגן.

גב’ רות אזולאי מנהלת חטיבת הקדם יסודי של רשת הגנים: “חינוך לערכים הוא ציפור נפשנו ואנחנו משקיעים בכך מחשבה רבה ועשייה כדי שהלימוד יהיה גם באופן חוויתי ומהנה וישיג את המטרה. תודה לכל צוות הגנים שלנו שעושים לילות כימים על מנת שכל פעילות קטנה כגדולה, תצא לפועל בצורה המושלמת ביותר ותודה להורים של ילדי הגנים שלנו שמשתפים פעולה ונרתמים לעשייה הברוכה עם הילדים גם בשעות אחה”צ. אנחנו משתדלים להיות נוכחים עם יצירה, חוויה ולימוד גם בשעות שהן לא שעות הפעילות הרגילות ושיתוף הפעולה הברוך מההורים בהחלט מסייע לשלימות החוויה.”

ראש העיר מר רמי גרינברג: “הקנית ערכי נתינה וגמילות חסדים, הם בסיס ערכים עליהם מושתת חינוך ילדנו. אני מברך את רשת מעיין החינוך על היוזמה החשובה ופונה להורים, הכווינו את ילדיכם לקיום מעשים טובים ככל האפשר.
הרב אליהו גינת מ”מ ראש העיר: “שמח אני כי מדי יום יעסקו ילדי המעין בעשיית חסד ומעשים טובים למען האחר וזאת כהמשך ישיר לפעילותה של תנועת ש”ס אשר חרתה על דגלה להיות אוזן קשבת ולהגיש עזרה לכל פונה.”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x