תמונה באדיבות bird

שודרג מערך הקורקינטים החשמליים בעיר פתח תקווה

במסגרת המהפכה התחבורתית שמורגשת כבר בימים אלו ברחבי העיר וכחלק מפעולות העירייה לעידוד השימוש בתחבורה ירוקה, החברה לפיתוח פתח תקוה ערכה לאחרונה מכרז פומבי להפעלת קורקינטים בעיר. במכרז זכו חברות Bird ו-Lime, חברות בעלות ניסיון בינלאומי רב, אשר יחלו את פעילותן בעיר ב- 15/11/21.

פעילות החברות תסיים את תקופת הפיילוט אשר במהלכה נבחנו כלל הפרמטרים הרלוונטיים, לרבות הגברת מנגנוני הפתיחה – מה שיצמצם באופן משמעותי את השימוש מתחת לגיל 16. לאור כך, הוחלט לאפשר את השימוש בקורקינטים בכל שעות היממה.

בשנה החולפת נרשמו מאות אלפי התחלות נסיעה בעיר ועל כן פעילות שתי החברות תגדיל באופן משמעותי את היצע הקורקינטים שיהיו זמינים לציבור ותענה על הצורך הגובר. בנוסף, לאור ממצאי הפיילוט, הוקשחו נהלי הבטיחות והחברות חויבו בהצבת קסדות בכל אחד מהכלים. כמו כן, החברה לפיתוח פתח תקוה תפרוס ברחבי העיר תאי חניה– מה שיפחית את פיזור הקורקינטים במקומות שמפריעים להולכי הדרך.

שדרוג מערך הקורקינטים בעיר מטרתו לתמוך במעבר מהרכב הפרטי לתחבורת ההמונים ומצטרף לפעילות הרכבת הקלה בקרוב, למטרו, לפיתוח שבילי אופניים ברחבי העיר, להוספת נתיבי תחבורה ציבורית ועוד.

ראש העיר רמי גרינברג “אנחנו בוחנים כל העת את הפעלת מערך הקורקינטים בעיר ומנחים בהתאם את החברות המפעילות. סקר שבוצע לאחרונה מעלה כי השימושים בעיר רבים, ומאות אלפי משתמשים מבצעים את נסיעותיהם בכלים השיתופיים. מדובר בנתונים מרשימים ביותר שחוסכים נסיעות ברכבים פרטיים, שומרים על איכות הסביבה ומפחיתים זיהום. בהמשך לכך, יצאנו באמצעות החברה לפיתוח למכרז אשר לקח בחשבון את כלל ההיבטים הבטיחותיים שנבחנו במהלך הפיילוט. אני מודה לחברה לפיתוח פתח תקוה ולמנכ”ל לירון גולדנברג על העבודה המאומצת לאורך כל תקופת הפיילוט אשר בסופה התושבים יקבלו את השירות המיטבי עבורם”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x