צילום: ש.ק.ל ישראל׳

שוק אוכל חדש ומסקרן נפתח בפתח תקווה: ‘פודמרקט הדר גנים’ יצא לדרך

ביום חמישי ה-7.12.23, נערכה הפתיחה החגיגית של שוק האוכל החדש בשכונת הדר גנים והאזור המשווע לשוק אוכל איכותי אולי מצא פתרון

שוק האוכל ‘פודמרקט הדר גנים – פסיפס טעמים ישראלי’ פתח את שעריו בדרך מנחם בגין 24 בשכונת הדר גנים (מול היפר מור) ואמור להוות תשובה למחסור בשוק אוכל איכותי באזור.

‘פודמרקט הדר גנים’ פועל בימי חמישי בשעות 17:00 – 22:00 ובימי שישי בשעות 7:00 – 14:00 ומציע כשרות מהדרין ובשרים בכשרות הרב מחפוד ויכלול מגוון עשיר של בשרים, דגים, תוספות ממגוון המטבחים והטעמים הישראלים וכן סלטים ועוד הפתעות, וכמובן משלוחים, גם טלפונית וגם בוואטסאפ, עד בית הלקוח כשבהמשך נמסר לנו שיפתח גם אתר משלוחים.

נראה שהיוזמים של שוק האוכל המבטיח, הפועל בשיתוף ‘ש.ק.ל ישראל’, חשבו על הפרטים הקטנים כשהם מספקים מיקום נוח עם חניה צמודה בחינם, מערך משלוחים, כשרות המתאימה לאוכלוסיית האזור ומחירים נוחים שכבר התפרסמו אצלם ברשתות.

טל כהן, מנכ״ל ׳ש.ק.ל ישראל׳: ״הפרויקט נועד בראש ובראשונה למצוא אפיק נוסף לתעסוקה עבור מקבלי השירות שלנו. אנו מגלים שדווקא במקום כמו המטבח הם באים לידי ביטוי ומרגישים עשייה משמעותית ממש כמו עובדים מן המניין, כמובן שכל זה קורה בליווי שפים וטבחים מקצועיים מטעמנו. בחירת המקום שלנו, שכונת הדר גנים בפ״ת, נבעה מזיהוי הפוטנציאל והאפשרויות, הדבר קרם עור וגידים הודות לשיתוף הפעולה של כל הגורמים הרלוונטיים שהתחברו למיזם והבינו את חשיבותו, ואנו מקווים שהפרויקט הזה יפרח וישגשג״.

העיר פתח תקווה, ובייחוד שכונת הדר גנים, מקבלת לזרועותיה הזדמנות נהדרת לבדוק האם שוק האוכל המסקרן שנפתח יענה על הציפיות.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x