שושן פורים: אלפי ילדים נהנו מלונה פארק נייד בפתח תקווה

למרות התחזית למזג אוויר סוער, הרב אליהו גינת החליט לקיים את יריד הפורים כמתוכנן. התוצאה: אלפי ילדים נהנו מפעילות מהנה וחווייתית

אלפי ילדים תושבי פתח תקוה השתתפו ביום שושן פורים ביריד פורים ענק שהופק לרווחת ילדי העיר על ידי האגף לחינוך ותרבות תורניים בראשות הרב אליהו גינת. היריד היווה תחליף לאירוע המרכזי של עיריית פתח תקוה שבוטל כבר בסוף השבוע בעקבות התחזית על מזג אוויר סוער וגשום.

אלפי הילדים שהגיעו למרכז התורני “מאור יהודה” בשכונת רמת ורבר שבמרכז העיר נהנו ממזג אוויר נעים במיוחד וזכו ליהנות מהופעת קוסם מרכזית, מתחם מתנפחים ענק, מתקני לונה פארק ממונעים, וגם קיבלו פופקורן ושיערות סבתא להשלמת החוויה.

הלונה פארק הנייד נפתח בשעות הבוקר ואליו זרמו, כאמור, אלפי ילדים מתושבי העיר שנהנו ביום זה מחופשת לימודים. הורים רבים הביעו שביעות רצון גדולה מההפקה המושקעת ואמרו כי “זה מציל אותנו, ההורים, שנאלצנו להיעדר מהעבודה ולהישאר עם הילדים בבית; עכשיו הם שמחים, פעילים מאוד והם יזכרו את היום הזה כחווייתי מאוד תודות לרב גינת ולעיריית פתח תקוה”.

מ”מ ראש העיר ויו”ר תנועת ש”ס בפ”ת, הרב הרב אוריאל בוסו: “היה מרגש לראות משפחות שלמות שנהנו משלל פעילויות לכל הגילאים תוך סדר מופתי. השליחות שלנו לדאוג למתן מענה תרבותי לכלל האוכלוסיה וכך אנו עושים וכך נמשיך בעז”ה לעשות. אני רוצה להודות לרב אליהו גינת שלקח על עצמו את ריכוז הפעילות במקום והפך את ‘מאור יהודה’ למרכז החיים לכל הגילאים באזור”.

הרב אליהו גינת: “על אף התחזית למזג אוויר סוער וגשום, החלטנו לקיים את היריד הענק לרווחת תושבי העיר. אני שמח שהתחזית לא דייקה ואלפי ילדי פתח תקוה נהנו בסופו של דבר מפעילות אנרגטית ומיוחדת לקול צלילי מוזיקה מקפיצה עם מיטב שירי פורים. האגף לחינוך ותרבות תורניים מקיים פעילויות לכלל האוכלוסיה בעיר ואנו שמחים שגם הפעם ההיענות הייתה גדולה והאירוע נחתם בהצלחה גדולה. ברצוני להודות לראש העיר עו”ד איציק ברוורמן על הגיבוי ועל הפתרונות שמספק לכלל האוכלוסיות בעיר”.


0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x