מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

שיטות האיטום היעילות ביותר?

תמונה: canva

בחירת שיטת האיטום צריכה להיות בהתאם להחלטות קבלן האיטום. יש מספר שיקולים שצריך לקחת בחשבון בבחירת חומר האיטום, כמו סוג האיטום הקיים כרגע על הגג (איטום ישן). חשוב לתאם בין סוגי החומרים, כיוון שחומרים פוליאוריטנים דוחים חומרים ביטומניים. השיטה הפופולרית ביותר בשנים האחרונות היא איטום ביריעות ביטומניות. סוג זה הינו איטום מסוג ביטומני וניתן לאטום גגות בינוניים עד גדולים עם יריעות ביטומניות. כלומר, איטום ביריעות ביטומניות אינו מתאים לגגות קטנים.

מה שהופך את היריעות הביטומניות לפופולריות הוא לא המחיר בהכרח, אלא איכות האיטום. כמעט תמיד אנחנו נקבל אחריות שתקפה לכמעט 10 שנים – דבר שמעיד בהכרח על איכות החומר. ריכזנו לפניכם את היתרונות הבולטים של יריעות ביטומניות:

  1. פריסה – הפריסה הרחבה של היריעות הביטומניות מבטיח שמירה מוחלטת על הגג שלכם. היריעות מולחמות לקצוות הגג ולעיתים יש לבצע תיקונים מסוימים לאחר בדיקת הצפה. הפריסה היא נוחה אך חשוב לקחת בחשבון שהיא צריכה להיעשות על גבי גג ריק לחלוטין כדי להבטיח תוצאות מקסימליות.
  2. אחריות – כפי שציינו, האחריות שאתם מקבלים על יריעות ביטומניות הוא אחריות שכבר לא רואים בתחום איטום גגות. האחריות תקפה לכמעט 10 שנים, במקרים מסוימים גם יותר.
  3. עמידות – יריעות ביטומניות עמידות בפני תנאי מזג אוויר קיצוניים, חשוב להבדיל בין יריעות 4 מ”מ ובין יריעות 5 מ”מ. לרוב קבלן האיטום יעזור לכם לעשות את הבחירה המתאימה ביותר. לדוגמא, אם מדובר על איטום גגות בפתח תקווה סביר להניח שאנחנו לא נצטרך את היריעה עם העמידות המקסימלית כיוון שתנאי מזג האוויר במרכז אינם קיצוניים. נדגיש מצד שני, לעיתים נדרש גם ליישם שתי שכבות של יריעות ביטומניות אך מדובר על יריעות עמידות לכל תנאי מזג האוויר.

איך בוחרים קבלן איטום?

בחירת קבלן איטום צריכה להיות שקולה, יש כיום הרבה בעלי מקצוע שמציעים את שירותם אך הם נמצאים ללא הכשרה בכלל. הדרך הטובה ביותר לבחור קבלן איטום בטון היא בחירה בבעל מקצוע עם ניסיון מתאים, רצוי לוודא שיש לו הסמכה וכמובן לראות שבעל המקצוע עובד עם חומרי איטום מתקדמים, כלי מקצוע ורישיונות.

למידע נוסף על השירות ביקרו באתר – איטום גגות בפתח תקווה טל

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x