DCIM/101MEDIA/DJI_0541.JPG

שימו לב: חוזרת האכיפה בכחול לבן בכל חלקי העיר, כולל באזורי התעשייה

לאחר כחודש וחצי בהן הייתה חניה חינם בכחול לבן באזורי התעשייה, החל מיום ראשון ה- 10.5.20 יחזור אגף הפיקוח הרב תכליתי לאכיפה מלאה של חניה בתשלום בכל רחבי העיר, באזורים המסומנים בכחול לבן.

כזכור, בתחילת משבר הקורונה החליט ראש העיר להקל על העובדים והמבקרים באזורי התעשייה בעיר, והודיע כי באזורים אלה החניה תהיה ללא תשלום לאורך כל השבוע. הטבה זו הקלה על בעלי העסקים באזור והצטרפה להטבות נוספות הרלוונטיות לתקופת משבר הקורונה, כגון הקמת מטה לעסקים שסיפק מענה לשאלות על זכויות, הטבות ומידע כללי על ההגבלות וההנחיות של משרדי הממשלה, הקמת פלטפורמות דיגיטאליות המרכזות מידע וכן מפרסמות את השירותים המוצעים ע”י העסקים השונים ועוד,

כעת עם תחילת החזרה לשגרה תחזור האכיפה בכל חלקי העיר, כולל באזורי התעשייה.

ראש העיר רמי גרינברג “בימים אלה המשק הישראלי חוזר לפעילות באופן מדורג ומבוקר ואני שמח כי גם בפתח תקוה עסקים וחברות ישובו לפעול. החל מיום ראשון הקרוב תשוב האכיפה לאזורי התעשייה ואט אט יפתחו העסקים בהתאם למתווה הממשלה והנחיות משרד הבריאות. אני מבקש מהציבור לעטות מסכה בעת היציאה מהבית ולהקפיד על הנחיות משרד הבריאות, הסוחרים ובעלי העסקים מתבקשים להקפיד על הנחיות התו הסגול המתפרסמות באתר העירייה”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x