שינויים מהותיים ברמת השירות של התחבורה הציבורית בפתח תקווה

ראש העיר, רמי גרינברג קיבל את המלצת אגף התנועה לקידום מקומות נוספים בעיר לפיתוח רשת התחבורה, וכן סוכם כי נתיבי אילון ייקחו חלק בתכנון וקידום מסופי תחבורה ציבורית חדשים בעיר ובתכנון מחודש של קווי התחבורה הציבורית בעיר .

בהמשך לפגישה שהתקיימה ביום חמישי בלשכתראש העיר רמי גרינברג עם הנהלת חברת נתיבי איילון והצוות הבכיר של העירייה במינהל הנדסה, אגף התנועה והתחבורה הציבורית סוכמו כי בעיר תקודם רשת נתיבי ההעדפה אשר תביא לשיפור רמת השירות של התחבורה הציבורית בהביטי מהירות, תדירות, נגישות, אמינות ונוחות.

הפרויקט יכלול: שיפורים בטיחותיים, העדפה ברמזורים, הוספת שלטי מידע בזמן אמת, שדרוג תחנות האוטובוסים וסביבתן, תמרור וסימון צירי העדפה, תוספות שירות, הנגשת הסביבה לכלל האוכלוסייה וטכנולוגיות מהמתקדמות בעולם.

הפרויקט מתוכנן בשלב ראשון בצירי התנועה רבין, ספיר, בגין ועין גנים. בנוסף, קיבל ראש העיר את המלצת אגף התנועה לקידום מקומות נוספים בעיר לפיתוח רשת התחבורה, וכן סוכם כי נתיבי אילון ייקחו חלק בתכנון וקידום מסופי תחבורה ציבורית חדשים בעיר ובתכנון מחודש של קווי התחבורה הציבורית בעיר .

מנכ”ל נתיבי אילון איתמר בן מאיר בירך על נכונות העירייה לקדם את התחבורה הציבורית בעיר ואילו ראש העיר הודה למנכ”ל ולצוות משרדו על הנכונות לשיתוף פעולה למען התושבים.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x