חברת החשמל, בשיתוף עם עיריית פתח תקוה משיקה שירות חדש לרווחת לקוחות החברה תושבי העיר הנדרשים לשירות פרונטלי מחברת החשמל – עמדת שירות עם נציג בבניין העירייה. שירות “עד הבית” תוך שילוב מספר שירותים ביחד ומתן מענה לאוכלוסיות המעדיפות שירות פנים אל פנים.
השירות החדש נועד להקל על תושבי העיר, ומאפשר קבלת שירותים מהעירייה ומחברת החשמל תחת קורת גג אחת.
בעמדה יינתנו כל השירותים הניתנים בעמדות קבל קהל בחברה כדוגמת החלפת בעלות, בירור חשבון חשמל הצטרפות להוראת קבע, הפקת שוברי תשלום, תשלום בכרטיס אשראי, רכישת קודי מת”מ, רישום לשירותים דיגיטליים, קבלת אישורים, סיום חוזה/החזרה לזרם ועוד וכן סיוע בהנגשת שירותים דיגיטליים.
השירות של חברת חשמל בבניין העירייה יתבצע בימי שני בין השעות 08:00-14:00 החל מיום שני ה- 28.6
ראש העיר רמי גרינברג: “תושבים רבים המגיעים לבניין העירייה לצורך קבלת שירותים שונים ביקשו שירות משלים, שלא היה זמין בקרבת מקום, מחברת חשמל. אני שמח על שיתוף הפעולה שלנו עם חברת חשמל אשר כשירות לתושב תציב עמדת שירות בבניין העירייה שתספק מגוון רחב של שירותים ותחסוך לתושבים זמן ומאמץ. עיריית פתח תקוה פועלת במגוון אמצעים כדי להנגיש את כלל השירותים החיוניים לתושב, לרבות שירותים דיגיטליים הזמינים לכל תושב באתר העירייה”.
אורן הלמן, סמנכ”ל שירות שיווק ורגולציה בחברת החשמל:” עמדת השירות בבניין העירייה היא חלק מתהליכי השינוי ושיפור השירות שלנו, במסגרתם מוצעים שירותים חדשים ומגוונים המבטיחים חווית לקוח איכותית. הרעיון הוא ליצור שירות קל וזמין למי שמגיעים בכל מקרה לבניין העירייה לסידורים אחרים, וכך יקבלו שירות בנושאי החשמל. אנחנו בעיצומה של מהפכה בשירות, כאשר המטרה הסופית היא להבטיח שירות מצוין ללקוחות שלנו בכלל, ולתושבי פתח תקוה בפרט”.