שישו את ירושלים: הזוכים בחידון העירוני לציון 50 שנה לאיחודה של ירושלים הם

ביום שישי האחרון הגיע לסיומו מיזם משותף לאגף לתרבות יהודית ומנהל החינוך חידון עירוני בנושא ירושלים

מאות תלמידים ובני משפחותיהם הגיעו ביום שישי האחרון להיכל התרבות בפתח תקווה לצפות בחידון העירוני לציון 50 שנה לאיחודה של ירושלים. לחידון העפילו 12 נציגים , תלמידים מבתי הספר היסודיים הממלכתיים והממלכתיים דתיים.

כאמור החידון הוא השלב הסופי בפרויקט העירוני ללימוד בנושא ציונות וירושלים. החומר לחידון היה מחוברת שהופקה במיוחד החוברת כללה מובאות ומושגים המספרים את סיפורה של ירושלים לאורך הדורות.

במהלך השנה התקיימו מפגשי הכנה וסיור בירושלים  לתלמידים. למקום הראשון העפילו שני תלמידים שקיבלו מספר נקודות זהה ,94  רחלי פודולק מבית הספר מעלות חיים ועידן הניג  מבי”ס ע”ש הרב עמיטל, במקום השני זכה איתמר פרידמן מבי”ס הדר עם 91 נקודות ולמקום השלישי הגיע שהם חאדד מבי”ס ע”ש אורי אורבך עם 89 נקודות .

 במעמד החידון בירכו מר איציק ברוורמן-ראש העיר,מר משה פלדמר-חבר מועצת העיר וראש האגף לתרבות יהודית וכן מר רמי הופנברג-מנהל מינהל החינוך. כמו כן נכח בחידון מר איציק דעי-סגן ראש העיר.                                                                            

החידון הופק ע”י שולמית המאיר-מהאגף לתרבות יהודית, והחוברת כמו גם החידון כולו נערך על ידי יואב שלוסברג. על החידון ניצח ד”ר אבשלום קור במקצועיות רבה כאשר לצידו על הבמה ישבו שופטים מן השורה הראשונה: מר שמואל זלצר – מנהל האגף לתרבות יהודית, מר משה ליוש – איש חינוך ותיק בפתח תקווה וכן מר יואב שלוסברג חתן התנ”ך העולמי ומנהל חברת “החידון והחוויה”.

מקהלת פרחי פתח תקווה בניצוחו המוסיקלי של אבי ברק הנעימו את החידון. בשלב הראשון ענו המתמודדים על סבב שאלות מקדים ושיחקו במשחק “המירוץ” עם שלטים בידם.  בין השלבים העלה השחקן עופר גורן קטעי משחק על השאלות.
צילום – יניב שמידט




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x