צילום: עיריית פ"ת

שיתוף פעולה בין הרשות למאבק באלימות, סמים ואלכוהול למש”קי השיטור העירוני

כחלק משיתוף הפעולה בין הרשות למאבק באלימות, סמים ואלכוהול בעיריית פ"ת בניהולו של שלומי ערה, לבין תחנת משטרת פתח תקווה, התקיימה בשבוע שעבר פגישה בין מדריכי חבורת הרחוב של הרשות למש"קי השיטור הקהילתיים.

במפגש ניתנה סקירה על תפיסת ההפעלה החדשה של מש”קי השיטור בשטח, הנובעת ממדיניות מפקד המחוז על פעילות איכות למען הקהילה בתא שטח מוגדר ומכיל, על מנת להדק את הקשר עם הקהילה, זאת לצד עבודת מדריכי חבורת הרחוב בשכונות העיר.

במפגש עלו מספר נושאים בדגש על דרכי הפעולה והגישה לנוער וכבר מתכננים פעילות בלתי פורמלית לחופשות הקרובות, על מנת לייצר מתחם בטוח ומאפשר לנוער.

כמו כן, הציג השוטר גיים מולה פרויקט חדש אותו יקדם עם מדריך הרחוב אלי דורי, במסגרתו יקים קבוצת נוער ייחודית בה יקבלו כלים להשתלבות טובה יותר בחברה.

שלומי ערה, מנהל הרשות למאבק באלימות, סמים ואלכוהול, מציין כי “שיתוף הפעולה עם התחנה הינו מודל לחיקוי בכל הארץ. המשטרה עם הפנים לקהילה ומתוקף זה מאפשרת לנו למצות תהליכים עם בני נוער כמעט בכל עניין לפני כל התערבות שלהם, גם במקרים בהם קודם המשטרה מעורבת רבים המקרים בהם מערבים אותנו ומעבירים לטיפול שלנו. אדגיש כי למרות זאת נגלה אפס סובלנות לאלימות מכל סוג שהוא”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x