מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

שי פינוי דירות בפתח תקווה

צילום: שי פינוי

ישנן סיבות שונות לפינוי דירות בפתח תקווה –  למשל משפחות רבות עוברות לגור בחו“ל לתקופה ארוכה ולפעמים לא מוגדרת בזמן. מה שנקרא בימינו רילוקיישן. במקרים אלו הם בוחרים לפנות את הדירה על מנת שיוכלו למכור או להשכיר אותה. זאת הדרך ההגיונית ביותר לנצל את הדירה כאשר אינכם נמצאים בארץ. פינוי בתים בפתח תקווה עושים רק עם מומחה פינוי דירה. מדובר בעבודה מורכבת למדי.

בחברת שי פינוי דירה תוכלו לקבל את השירות שאתם מחפשים. עבורנו פינוי דירות בפתח תקווה הוא עניין מקצועי. התקשרו אלינו ואנו נעניק לכם את שירות הפינוי בצורה הטובה ביותר, האמינה ביותר והאדיבה ביותר. אל תתנו למשימה לעכב לכם את החלומות. אם אתם מתכננים מעבר לחו“ל, אנחנו נפנה את הדירה ואתם תוכלו לטפל בכל הסידורים לקראת השינוי הגדול בחיים.

בוודאי יש לכם דאגות רבות, כמו חיפוש דירה בחו“ל. חיפוש בית ספר עבור הילדים ועוד פרטים רבים. אין לכם זמן למיין חפצים ולהתעסק בסבלות. ובטח שלא בא לכם לסבול מכאבי גב לפני הטיסה. אנחנו נעשה זאת עבורכם בצורה הטובה ביותר ובהתאם לצרכים המיוחדים שלכם.

אינכם יכולים לקחת אתכם יותר מאשר כמה מזוודות, לכן ברור שיש להיפטר מהתכולה של בית. אם זה בית שכור או אם זה בית שלכם, תמיד תזדקקו לשירותיפינוי בתים ואת זה עושים רק עם מומחה פינוי דירה. במקרים רבים לא רק שיש לפנות את הבית, יש גם לעשות זאת מהר וזו המומחיות שלנו.

שירות פינוי תכולת דירות ומחסנים במושבים המקיפים את פתח תקווה

חברת שי פינוי דירות מציעה לכם שירות פינוי תכולת בית בפתח תקווה, אבל גם פינוי דירות או ניקוי מחסנים במושבים באזור פתח תקווה – ולמעשה, בכל הארץ.

לא משנה אם זה סידור מחדש של הבית או פינוי לקראת רילוקשייו, לנו יש פתרון לכל אחד. אל תהססו לפנות אלינו, כי פינוי בית מוזנח בפתח תקווהעושים רק עם מומחה פינוי דירה.

פינוי דירה הוא משימה קשה ומורכבת, היא גוזלת זמן ומשאבים. יש למיין את הרכוש, לשאת משאות כבדים ולדאוג לפתרון לוגיסטי. אלו הם לא דברים שאתם רוצים להתמודד איתם, במיוחד כאשר הזמן דוחק. אנחנו נעשה זאת עבורכם.

שימו לב שכאשר הבית מלא בפסולת וחפצים מיותרים, הם ברובם הולכים לאשפה. לא ניתן סתם לזרוק אותם לרחוב. לפעמים צריך לדאוג לאישורים מיוחדים לפנות את הפסולת לאתרים מורשים. גם זה מסבך את העניינים וכאן יש יתרון ברור לחברת פינוי בתים המנוסה בדברים אלו.

קחו בחשבון שגם הפינוי עצמו דורש משאית ולא רכב פרטי. האם יש לכם משאית? לנו יש משאיות ולכן אנחנו יכולים לבצע זאת ביעילות ובמחיר משתלם. זהו היתרון של חברה מקצועית – פינוי בתים בפתח תקווה עושים רק עם מומחה פינוי דירה.

התקשרו אלי עכשיו – 050-7454504צריכים עזרה עם פינוי דירה וניקיון

חברת פינוי עם שירות בהתאמה אישית

לא כל חברת פינוי דירות מעניקה לכם את אותם השירותים, ובטח שלא באותה הרמה. אם בחרתם בחברה שנו תוכלו לראות שאנו עובדים בצורה מסודרת ובשלבים. השלב הראשון הוא תמיד פגישת ייעוץ. במהלך הפגישה נוכל להתרשם מגודל הדירה והיקף העבודה ולדון אתכם באפשרויות השונות. אנו ניתן לכם הצעת מחיר ולוח זמנים לפינוי דירה ואתם תחליטו אם אתם מעוניינים בשירות.

במידה ובחרתם להיעזר בשירותים של שי פינוי דירה נעבור לשלב השני והוא שלב המיון. יש למיין את החפצים ולהפריד בין מה שאתם רוצים לשמור/לקחת אתכם לחו“ל. את מה שאפשר לתרום ואת מה שיש להשליך לאשפה. זהו הליך רגיש כי חשוב שפריטים בעלי ערך (כספי או רגשי) לא יזרקו. כמו כן לעתים מפנים פריט ריהוט ישן, אך במגירותיו ישנם מסמכים חשובים. אלו הם דברים שצריך לבדוק בטרם הפינוי.

אנשי הצוות שלנו מיומנים בעבודות אלו והם יודעים למיין את הדברים במהירות ויעילות גבוהה מאוד.

בסופו של דבר מגיע רגע הפינוי. בעזרת עבודת צוות נעשה זאת במהירות ובהתאם לסיכומים. הפסולת תפונה לאתרי אשפה חוקיים ולאחר מכן, אם תרצו, נבצע ניקיונות של הדירה. אפילו צביעת הדירה אם תרצו. אפילו אם מדובר במקרה קשה, כמו דירה של אגרנים כפייתיים, אנו נהפוך את הדירה לראויה למגורים.

בכל שאלה על אגרנות כפייתית התקשרו לשי שטיקגולד- 050-7454504

 

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x