מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

שלושה מרכיבים חשובים בכתיבת ברכה אישית מנצחת

Charming female blowing on candles on birthday cake after making her wish at party
החיים שלנו מלאים באירועי חיים משמחים. ובתוך שלל האירועים האלו, ישנם כאלה שהם בעלי חשיבות מיוחדת. איך מצליחים לכתוב ברכה מקורית, איכותית ושנונה לאירועים כאלה? המשיכו לקרוא.

בכל יום מתרחשים בסביבה הקרובה לנו מאות רבות של אירועי חיים משמחים. ימי הולדת וחגיגות בר מצווה, תינוקות שנולדים ואנשים שעוזבים את מקום העבודה ומתקדמים למקום חדש. אנשים עוברים דירה, ומתחילים ללמוד, מסיימים תואר או מתגייסים לצבא – כל אלו אירועים מרגשים ומשמחים, אולם בתוכם, נכללים גם אירועי חיים שהינם יוצאי דופן ומיוחדים במינם.

הכוונה היא לאירועי חיים אשר מציינים סופה של תקופה ארוכה ומשמעותית. דוגמה לאירוע כזה היא פרישה של אב המשפחה לפנסיה, או חגיגת ארבעים שנות נישואין להורים היקרים. באירועים כדוגמת אלו, יש צורך בכתיבת של ברכות מקוריות, שנונות ואיכותיות, אשר תרוממנה את מצב רוחם של כל המשתתפים והחוגגים. איך עושים זאת נכון? מקפידים על כללי הברזל:

שלבו בברכה הומור

הומור הוא אחד הכלים המרכזיים שניתן לעשות בהם שימוש לצורך קירוב לבבות, ויצירת קהל מאזינים מרותק ומגיוס. שלבו בברכה האישית שאתם כותבים בדיחות ומוטיבים של הומור משובח, והקהל יהיה שלכם.

יחד עם ההומור- שלבו רגש בברכה

אחת הטכניקות היעילות ביותר לגייס את תשומת הלב של המאזינים לברכה, היא באמצעות תנודות מתח והרפיה. שלבו בברכה טקסטים מרגשים. הזכירו נשכחות מן העבר. לימדו את ההיסטוריה של חוגג האירוע ושקפו זאת היטב בברכה. והחשוב ביותר – בצעו כל זאת בין קטע הומוריסטי אחד לאחר. זהו מתכון מנצח. מניסיון.

התאימו את הברכה למקום שבו נערך האירוע

השקיעו משאבים רבים בהבנת הלוגיסטיקה של האירוע. היכן האירוע יתקיים? האם באולם סגור עם הגברה איכותית, או שמא בגינה הסמוכה לכביש? כמה אנשים יהיו בקהל? מהי מידת הקירבה שלהם לחוגג האירוע? המאפיינים של קיום האירוע יסייעו לכם להבין כיצד להקריא את הברכה, מה צריך להיות אורכה, האם היא תוכל להכיל תכנים פרטיים או שאולי עליה להיות מכבדת ורשמית. ההכנה הזאת תסייע בידכם להגיע תוצאות מרשימות כאשר אתם כותבים ברכה לאירוע.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x